Test gry: "Street Fighter X Tekken" - przepadniesz na wiele godzin

Ostatnia aktualizacja: 27.03.2012 21:14
O miodności tej gry najlepiej niech zaświadczy fakt, że nasi testerzy, Kuba Marcinowicz i Leszek Smosarski z Electronic Dreams całkowicie zatracili się w walce konsolowych wojowników. Zachęcamy do obejrzenia wideo.
Audio

Gry z serii "Street Fighter" i "Tekken" rywalizują ze sobą od połowy lat 90. ubiegłego wieku. Po latach zmagań o prymat najlepszej wirtualnej bijatyki ich twórcy postanowili w oryginalny sposób podejść do konkurencji, zapożyczając na zasadzie wzajemności doskonale znane graczom postaci. W przypadku firmy Capcom zaowocowało to pomysłem na grę "Street Fighter X Tekken" .

W grze mamy kluczowych wojowników z obu gier, co jest o tyle ciekawe, że fighterzy z "Tekkena", przeniesieni do gry typu 2D pozostali trójwymiarowi, co umożliwiła technologia typu cel-shading, za sprawą której bohaterowie uzyskali bardziej komiksowy obrys.

Model walki tradycyjnie dla gier z serii "Street Fighter" jest bardzo skomplikowany. - Mamy sześć przycisków, lekkie, średnie i mocne ciosy na ręce i nogi, plus kombinacje, rzuty i specjalne ciosy. Ta gra ma aż za dużo tych możliwości i ja tego nigdy nie ogarniałem – mówił w Czwórce Smosarski, któremu wielość kombinacji nie przeszkodziła z powodzeniem stawić czoła Kubie Marcinowiczowi, zaledwie przy użyciu dwóch przycisków.

Więcej na temat gry i wyniku konfrontacji między naszymi testerami dowiesz się oglądając wideo z audycji.

bch/mat. prasowe

Czytaj także

Test gry "Mafia II"

Ostatnia aktualizacja: 17.01.2012 19:39
Z tytułem tym związane były wielkie nadzieje w kontekście kultowej pierwszej części gry opowiadającej o przygodach włoskich mafiozów. Czy "Mafia II" udźwignęła ten ciężar?
rozwiń zwiń
Czytaj także

Test gry: Aliens vs Predator - trochę za krótka

Ostatnia aktualizacja: 24.01.2012 20:41
- Jeżeli ktoś lubi klimat filmów o Obcym i Predatorze to będzie zadowolony – mówił w Czwórce Leszek Smosarski z firmy Electronic Dreams.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Test gry "MotorStorm: Apokalipsa"

Ostatnia aktualizacja: 01.03.2012 20:16
W grach, w których motywem przewodnim są samochody, warto zacząć testowanie od zwrócenia uwagi na model jazdy. A zdaniem naszego eksperta, Leszka Smosarskiego z Electronic Dreams, to właśnie jest najmocniejszy punkt tej gry.
rozwiń zwiń
Czytaj także

"Midnight Club: Los Angeles" - hardcore i disco

Ostatnia aktualizacja: 20.03.2012 19:37
– Można tu na przykład wykonać fantastyczny trick i jeździć na dwóch kółkach – opowiada ekspert Czwórki. – Wspaniała sprawa i genialny patent, który pozwala bardzo szybko wchodzić w zakręty.
rozwiń zwiń