X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Piotr Konwerski Russ: dobry zwiastun to kino w pigułce

Ostatnia aktualizacja: 22.12.2014 14:00
W zalewie premier filmowych często decyzja o tym, na którą z nich się zdecydujemy, jest kwestią impulsu. Najłatwiej ją podjąć po obejrzeniu intrygującego trailera.
Audio
  • Produkcja zwiastunów do filmów to prężna gałąź przemysłu fonograficznego (Czwórka/Stacja Kultura)
Zwiastun do filmu Miasto 44 obejrzało na YouTube blisko półtora miliona osób
Zwiastun do filmu "Miasto 44" obejrzało na YouTube blisko półtora miliona osóbFoto: mat. prom. / Ola Grochowska / Akson Studio

Kiedyś widzów do pójścia do kina zachęcały... plakaty reklamujące daną produkcję. Od pewnego czasu ich rolę przejęły krótkie zwiastuny, które możemy oglądać przed innymi filmami oraz oczywiście w internecie. Czy polscy producenci mają w tym temacie powody do kompleksów?
- Staramy się iść tropem trendów wyznaczanych w Stanach Zjednoczonych. Siłą rzeczy to jest punkt odniesienia pod względem profesjonalizmu - przyznał producent zwiastunów Piotr Konwerski Russ, który zajmuje się tym od dwunastu lat i ma na koncie trailery m.in. do "Miasta 44" czy "Pod mocnym aniołem".

Konwerski uważa, że w produkcji zwiastunu najważniejsze jest, aby idealnie wyważyć proporcje, nie odsłaniając za dużo tego, co zobaczymy w filmie. Producent ujawnił też, jak długo pracuje nad trailerami i czy przygotowywanie ich może być w Polsce sposobem na zarabianie dużych pieniędzy.
***

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Katarzyna Dydo

Data emisji: 22.12.2014
Godzina emisji: 10.00
ac/kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Kulesza i Gruszka spotkały się w... wannie

Ostatnia aktualizacja: 12.12.2014 16:50
W trakcie Świąt Bożego Narodzenia do kin wejdzie "Pani z przedszkola". W obrazie Marcina Krzyształowicza pierwsze skrzypce grają Agata Kulesza i Adam Woronowicz.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Sin City" po polsku. Kotyński jak Miller

Ostatnia aktualizacja: 16.12.2014 15:40
Przemek Kotyński, artysta i grafik postanowił zadebiutować w kinie ekranizacją kryminału Marcina Wrońskiego. - "Ta cholerna niedziela" zaczęła się od długiego spaceru po Lublinie - wspomina reżyser.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Na co w święta do kina? Przegląd filmowych premier

Ostatnia aktualizacja: 20.12.2014 11:00
"Hobbit" pewnie zgarnie wszystko, ale to nie jest to jedyna filmowa propozycja na świąteczny czas.
rozwiń zwiń