X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Premiery filmowe: "Climax", "Pierwszy człowiek", "Zwyczajna przysługa"

Ostatnia aktualizacja: 19.10.2018 12:00
- Gaspar Noé z jednej strony jest dla mnie bardzo utalentowanym szarlatanem, z drugiej - absolutnym ściemniaczem, który swoim filmom próbuje nadać głębię tam, gdzie jej nie ma - mówi krytyk Łukasz Muszyński.
Audio
  • Krytyk filmowy Łukasz Muszyński ocenia filmowe premiery (Stacja Kultura/Czwórka)
Kadr z filmu Climax w reż. Gaspara No
Kadr z filmu "Climax" w reż. Gaspara NoéFoto: mat. prasowe/Gutek Film

Francuski reżyser o argentyńskich korzeniach w dorobku ma m.in. "Enter The Void" i "Love". Jego najnowszy film - "Climax" - to inspirowana prawdziwymi wydarzeniami opowieść o grupie tancerzy, którzy w pewną zimową noc spotykają się w opuszczonej szkole na odludziu. Taneczna próba w rytm przebojów takich grup jak Daft Punk, Apex Twin i Soft Cell szybko zamienia się w ekstremalną, psychodeliczną podróż.

Zobacz zwiastun

W ten weeknd na ekranach kin pojawi się także Ryan Gossling jako Neil Armstrong. - "Pierwszy człowiek" Damiena Chazelle'a wygląda jak otwarcie nowego rozdziału w karierze tego reżysera, który jak dotąd specjalizował się w filmach muzycznych. W rzeczywistości jednak jego nowy obraz niewiele różni się od "La La Land" i "Whiplash". Znów mamy opowieść o człowieku, który ma olbrzymią ambicję z czasem zamieniającą się w obsesję. Obsesję, której jest się w stanie poświęcić wszystko - wyjaśnia krytyk.  

Zobacz zwiastun

Łukasz Muszyński opowiada także o filmie, który obejrzał bez żadnych oczekiwań i który go zaczwycił. 

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Michał Piwowarek

Gość: Łukasz Muszyński (krytyk i dziennikarz filmowy, Filmweb.pl)

Data emisji: 19.10.2018

Godzina emisji: 11.17

kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Premiery filmowe: "Transformers", "Tożsamość zdrajcy" i "Czerwony żółw"

Ostatnia aktualizacja: 23.06.2017 15:30
Wraz z wakacjami do naszych kin wkraczają bohaterowie wysokobudżetowych produkcji spod znaku "Transformers". Ale jest też coś dla fanów filmów szpiegowskich oraz obraz o spokojnym przemijaniu.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Premiery filmowe: "Mission: Impossible - Fallout", "Rodziny się nie wybiera", "Człowiek, który zabił Don Kichota"

Ostatnia aktualizacja: 10.08.2018 14:00
Tom Cruise znów ratuje świat, Danny Boon - twórca komedii "Jeszcze dalej niż Północ" udowadnia, że rodziny się nie wybiera, a Terry Gilliam wreszcie zabija Don Kichota.
rozwiń zwiń