Nowe Technologie

Dell ma chmurę dla producentów treści

Ostatnia aktualizacja: 18.04.2013 11:23
Nowa chmura dla wytwórców treści cyfrowych to profesjonalna usługa, mająca pomóc dużym firmom z segmentu mediów i rozrywki, w znacznym udoskonaleniu ich przepływu informacji i pracy za sprawą scentralizowanego środowiska IT.
Dell ma chmurę dla producentów treści
Foto: Glow Images/East News

Dell Create ma na celu obniżenie kosztów prowadzenia działalności firmy, zwiększenie wydajności oraz implementację, dopasowanych dla potrzeb klienta, rozwiązań różnorodnych usługodawców. Dell Create umożliwia swym odbiorcom oszczędzanie czasu, który może być wykorzystany na pracę kreatywną i rozwój.

  • Dziś większość mediów, studiów filmowych czy interaktywnych agencji marketingowych zarządza swymi produktami lub ich dystrybucją samodzielnie. Proces ten wymaga kompleksowej koordynacji i zarządzania w wielu dziedzinach wiedzy specjalistycznej - od nadzoru procesów biznesowych do unikalnych zadań, związanych z produkcją video.
  • Zwykle do każdej z tych dziedzin zatrudniani są odmienni usługodawcy wraz z ich własnymi platformami i aplikacjami. W rezultacie firmy zmuszone są do nieustannej zmiany swego przepływu informacji oraz dodatkowej pracy, by różnorodne rozwiązania technologiczne czy procesy mogły ze sobą spójnie współgrać. Skutkiem tej niewygodnej sytuacji często jest niska wydajność, brak norm oraz nadmiar przekazywanych informacji.

Dell Create został zaprojektowany, by pomóc swym odbiorcom w zaoszczędzeniu pieniędzy oraz by dać im czas na skoncentrowanie się na twórczej stronie pracy, zapewniając spójny technologicznie, innowacyjny model centrum danych, różniący się od dotychczasowych struktur przepływu pracy
i informacji.

Jak działa Dell Create

  • Dell bada środowisko klienta i identyfikuje możliwości poprawy i modernizacji. Dell wykorzystuje kluczowych integratorów systemów i programistów do analizy środowiska IT klienta. 
  • Dell zaleca najlepszy przepływ pracy w oparciu o potrzeby klienta i jego cele biznesowe. Doradztwo to obejmuje niestandardowe ramy, które integrują właściwych dostawców mediów i rozrywki dla każdego klienta i jego unikalnych wymagań.
  • Dell następnie opracowuje zalecenia i pomaga wdrożyć nowoczesne infrastruktury sieciowe, przygotowane  w oparciu o kierunek klienta, by odpowiednio wspierać nową usprawnioną pracę.

Klienci z segmentu mediów i przemysłu rozrywkowego skupiają się na różnorodnych zadaniach merytorycznych, polegających na tworzeniu treści, zarządzaniu prawami cyfrowymi oraz dystrybucji aplikacji dla wielu urządzeń. Dell ma możliwości, aby wspierać każdą z tych unikalnych potrzeb zarówno w zakresie usług jak i sprzętu.



autor: Jan Petersen

Czytaj także

Sprawa NC+ zaburzy finanse TVN

Ostatnia aktualizacja: 07.04.2013 11:48
Wpadka z platformą NC+ ma wpływ na finansowanie grupy TVN. Grupa TVN na razie nie wróci do planów emisji obligacji, choć prezes Markus Tellenbach ostatecznie nie wycofuje się z tego pomysłu.
rozwiń zwiń
Czytaj także

IT jak dobrze skrojony garnitur

Ostatnia aktualizacja: 11.04.2013 09:40
Chmurowe czy stacjonarne – przed takim wyborem stają firmy, które decydują się na korzystanie ze specjalistycznych rozwiązań informatycznych usprawniających ich pracę.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Biuro w chmurze

Ostatnia aktualizacja: 11.04.2013 09:32
Cloud computing zyskuje na znaczeniu i popularności i będzie, zdaniem wszystkich analityków branży IT, coraz powszechniej obecny w przedsiębiorstwach.
rozwiń zwiń