Nowe Technologie

Najlepszy zestaw do produkcji druku w kolorze

Ostatnia aktualizacja: 16.03.2012 23:00
Jak wynika z badań rynku przeprowadzonych przez szwajcarską firmę infoSource - jednego z czołowych dostawców danych o wielkości rynku automatyki biurowej w Europie - Bizhub PRESS C8000 Konica Minolta był najpopularniejszym urządzeniem produkcyjnym do druku kolorowego w Europie w 2011.
Konica Minolta
Konica Minolta

 

Bizhub PRESS C8000 jest przeznaczony do druku wysokonakładowego w drukarniach i punktach poligraficznych, a także w centralnych punktach druku, pracowniach graficznych i drukarniach materiałów reklamowych. Analiza rynku przeprowadzona przez infoSource wykazała, że bizhub PRESS C8000 obronił pozycję lidera, jaką osiągnął w pierwszym półroczu ubiegłego roku. W całym roku 2011 roku był najchętniej kupowanym urządzeniem do druku produkcyjnego na arkusze cięte w całej Europie Zachodniej i Wschodniej, i osiągnął około 13-procentowy udział w segmencie urządzeń do druku kolorowego.

 


  • Pod względem jakości oraz rozdzielczości bizhub PRESS C8000 niemal dorównuje urządzeniom offsetowym. Potencjalni klienci są także pod wrażeniem jego szybkość i różnorodności obsługiwanych nośników. Bizhub PRESS C8000 drukuje z prędkością 80 stron formatu A4 na minutę na papierze o gramaturze do 350 g/m2. Miesięczna wydajność urządzenia sięga 500 tysięcy arkuszy. Bizhub PRESS C8000 jest dostępny z różnymi kontrolerami oraz wieloma modułami wykańczającymi.

 

Na drupa 2012 — największych targach poligraficznych w Düsseldorfie w Niemczech — wszyscy odwiedzjący stoisko Konica Minolta będą mogli obejrzeć znakomite pod względem  jakości wyniki pracy bizhub PRESS C8000 oraz innych urządzeń Konica Minolta. Ekspozycja na firmowym stoisku w hali 8B będzie czynna od 3 do 16 maja 2012 roku.



Czytaj także

Systemy druku HP nagrodzone przez konsumentów

Ostatnia aktualizacja: 22.04.2012 00:00
Nie tylko enterprise oraz MSP sa zadowolone z drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych HP. Tym razem sektor konsumencki przyznał urządzeniom drukującym HP tytuł Dobry Produkt 2011. Wyróżnienie zostało przyznane w oparciu o wyniki Ogólnopolskich Badań Postaw i Preferencji Konsumentów, które przeprowadzono na próbie 1000 osób metodą wspomaganego komputerowo wywiadu telefonicznego (CATI).
rozwiń zwiń