X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nowe Technologie

Lubimy telefon w kontaktach z firmami

Ostatnia aktualizacja: 18.11.2012 20:59
Mimo, że z Internetu korzysta coraz więcej użytkowników, w raporcie ContactBabel o rynku brytyjskim widać wyraźnie przywiązanie do telefonu. Nie oznacza to, że nie rośnie znaczenie emaila.
Lubimy telefon w kontaktach z firmami
Foto: Glow Images/East News

 

Według badaczy, w ciągu ostatniego roku aż 15 proc. interakcji na linii firmy-konsumenci prowadzonych było z wykorzystaniem poczty elektronicznej. To o 5 proc. więcej, niż przed rokiem.

Raport ContactBabel jest jednym z pierwszych naukowych opracowań, potwierdzających realne zmiany przyzwyczajeń klientów. Internet i wykorzystujące go usługi będą mieć coraz większy wpływ także na życie Polaków. Czerwcowe badanie CBOS wykazało, że z Internetu korzysta już 56 proc. z nich.

„Raport ContactBabel wykazał, że ponad siedem na dziesięć interakcji zachodnich firm z konsumentami to nadal połączenia telefoniczne. Możliwości jakie daje bezpośredni kontakt z konsultantem nadal będą niezastąpione, można jednak zauważyć coraz większe zmiany zachodzące w trybie życia społeczeństw i ich codziennej komunikacji, które mają duży wpływ także na ich kontakty z firmami. Biznes chcąc utrzymywać efektywność swoich działań powinien  aktywnie podążać za nowymi trendami” – mówi Krzysztof Chyliński, Członek Zarządu i Dyrektor Departamentu Technologii w Holicon, jednym z polskich contact centers.

Ta niezastąpiona transmisja głosu (zwana telefonem)

Telefon to wciąż główne narzędzie komunikacji międzyludzkiej, jednak  dziś  konsumenci chcą i mogą korzystać z całego wachlarza interaktywnego dialogu. W ciągu ostatnich 12 miesięcy brytyjskie firmy kontaktowały się z klientami poprzez e-mail w 15 proc. przypadków – wynika z najnowszych badań ContactBabel. Jeszcze przed rokiem było to zaledwie 10,4 proc. Konsumenci używają internetu do codziennej komunikacji z firmami coraz swobodniej i chętniej – wreszcie widzą, że to się im opłaca i jest wygodne. To trend nie tylko charakterystyczny dla rynku brytyjskiego, ale globalna prawidłowość.

  • Wpływ na to ma coraz większa popularność skrzynek mailowych. Według raportu comScore w czerwcu br. korzystało z nich 276 mln Europejczyków, w tym 70 proc. polskich użytkowników sieci. Pod tym względem zajmujemy na Starym Kontynencie szóste miejsce, wyprzedzając m.in. Szwecję, Rosję, Niemcy czy Irlandię.
  • Poszerzanie wachlarza usług kontaktowych to jedna z najbardziej wyraźnych tendencji w światowej komunikacji biznesowej. Według raportu Dimension Data’s Global Contact Center Benchmarking, opartego na badaniach wybranych centrów kontaktowych z 66 krajów, już w ubiegłym roku 64 proc. z nich zarządzało relacjami z klientami przez e-mail, 40 proc. przez SMS, a co czwarte przez czat. W blisko 19 proc. centrów kontaktowych wdrażane były także kanały kontaktu wykorzystujące potencjał mediów społecznościowych.

„Popularność social media w kontakcie z klientem wydaje się być pozornie niewielka. Według najnowszych analiz ContactBabel, tylko nieco poniżej 1 proc. wszystkich interakcji konsumentów i konsultantów odbywa się za pomocą m.in. Facebooka czy Twittera. Jednak, jak wykazują majowe badania Fishburn Hedges i Echo Research, narzędzia te wzbudzają ogromne zainteresowanie klientów. Według nich, już 36 proc. Brytyjczyków testowało te kanały podczas kontaktu z firmami. Tak duże różnice w wynikach dotyczących zainteresowania nowymi rozwiązaniami komunikacyjnymi i rzeczywistego ich wykorzystania wiążą się z przyzwyczajeniami konsumentów. Coraz częściej ciekawią ich nowe możliwości, ale wciąż jeszcze są wobec nich nieufni” – tłumaczy Chyliński.

 



autor: Cezary Tchorek-Helm

Czytaj także

Jak YouTube - to wyłącznie dla firm

Ostatnia aktualizacja: 16.11.2012 13:04
Alcatel-Lucent wprowadza na rynek aplikację OpenTouch Video Store (OTVS), która ma usprawnić współpracę w ramach przedsiębiorstw. Pozwoli ona przedsiębiorstwom zoptymalizować komunikację biznesową, udoskonalić proces wymiany pomysłów, a także przyspieszyć rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji dzięki natychmiastowemu dostępowi do dużych zbiorów danych w formacie wideo.
rozwiń zwiń