X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Polskie Radio

"Ustawka" z monarchą

Ostatnia aktualizacja: 25.09.2013 12:00
"Diana" Oliviera Hirschbiegela to kolejny film przybliżający prywatne oblicze członków brytyjskiej rodziny królewskiej. Jej przedstawiciele w coraz większym stopniu stają się ikonami popkultury i gwiazdami tabloidów, przestają natomiast być reprezentantami politycznego majestatu.
Lady Diana
Lady DianaFoto: wikipedia/Nick Parfjonov

Monarchia już dawno stała się marketingowym silnikiem Wielkiej Brytanii, a także gałęzią intratnego biznesu. Ale jak do tego doszło? I czy to wciąż rodzinny biznes, czy raczej korporacyjna marka o globalnym zasięgu? Być może odnowiony splendor monarchii brytyjskiej jest już tylko wytworem mediów i branży reklamowej...

Z drugiej strony mówi się wciąż o znaczeniu brytyjskiej monarchii dla miękkiej dyplomacji i polityki międzynarodowej. Czy trwale poprawia ona notowania Wielkiej Brytanii w świecie?

A czy inne monarchie w Europie podlegają podobnej celebryzacji i komercjalizacji? Czy są jeszcze miejsca na świecie, w których majestat władcy naprawdę coś znaczy?

Na te i wiele innch pytań w środowy wieczór spróboują odpowiedzieć: publicysta "Polityki" Marek Ostrowski; dr Mirosław Miernik, anglista UW; filmoznawca Krzysztof Kwiatkowski. Na "Rozmowy po zmroku" zaprasza Paulina Wilk.

25 października (środa), godz. 22.00

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Dziecko Kate i Williama jak nowa religia - celebrytyzm

Ostatnia aktualizacja: 16.07.2013 14:43
Niedługo księżna Kate urodzi potomka. Nie wiadomo, jakiej płci wiadomo za to, że świat "oszalał" na tym punkcie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Co królowa powie na wypadek III wojny światowej? Ujawniono tekst przemówienia

Ostatnia aktualizacja: 01.08.2013 13:32
Przemówienie przygotowane dla brytyjskiej królowej Elżbiety II w 1983 roku na wypadek wojny nuklearnej ze Związkiem Radzieckim ujrzało światło dzienne.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Śmierć księżnej Diany. Wypadek czy zabójstwo?

Ostatnia aktualizacja: 18.08.2013 12:45
Były rzecznik prasowy brytyjskiej królowej Elżbiety II, Dickie Arbiter, z rezerwą odniósł się do nowych informacji na temat śmierci księżnej Diany.
rozwiń zwiń