X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nauka

Wśród 10 najcenniejszych marek na świecie dominują koncerny technologiczne

Ostatnia aktualizacja: 06.10.2016 14:58
Na pierwszych trzech pozycjach rankingu firmy Interbrand znalazły się amerykańskie koncerny: Apple, Google, Coca-Cola.
Wnętrze jednego ze sklepów Applea - Apple Store
Wnętrze jednego ze sklepów Apple'a - Apple StoreFoto: Gary Denham/Wikimedia Commons/CC

Na kolejnych miejscach uplasowały się: Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz i GE. Tegoroczny raport zdominowały koncerny technologiczne i motoryzacyjne zajmując 29 pozycji na 100.

Apple pozostaje liderem od 2013 roku, kiedy to zdetronizował Coca-Colę.

Od zeszłego roku pierwsza piątka nie uległa praktycznie żadnej zmianie - jedynie na miejscu piątym IBM wyprzedziła Toyotę, której wartość wzrosła o 9 proc. Japończycy po raz 13. uzyskali miano najcenniejszej marki motoryzacyjnej według Interbrand.

Wartość Apple w 2016 roku wyniosła ponad 178 mld dolarów. Marka Google szacowana jest na ponad 133 mld dolarów, a Coca-Cola na ponad 73 mld.

Pozostałe firmy z pierwszej dziesiątki mają marki wyceniane kolejno na ponad 72 mld w przypadku Microsoftu, ponad 53 mld Toyoty, 52,5 mld IBM, niecałe 52 mld Samsunga, ponad 50 mld Amazona, niecałe 43,5 mld Mercedesa-Benza i ponad 43 mld GE.

Na kolejnych miejscach znalazły się m.in. takie koncerny jak BMW, McDonald, Disney, Intel, Facebook, Cisco, Oracle, Nike, Louis Vuitton i H&M. Największy wzrost wartości marki odnotował w tym roku Facebook, bo aż o 48 proc. Natomiast najwięcej stracił Shell: - 17 proc.

W tegorocznym zestawieniu pojawiły się też nowe marki takie jak: Dior i Tesla.


***

To 17. zestawienie Interbrand Global Brands Rankings.

PAP, kk

Zobacz więcej na temat: Apple google microsoft
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Apple zaprezentowało wodoodpornego Iphone'a 7

Ostatnia aktualizacja: 07.09.2016 21:22
Technologiczny gigant Apple zaprezentował najnowszy model swojego flagowego urządzenia. Iphone 7 jest wodoodporny i kurzoodporny oraz pozbawiony tradycyjnego wejścia słuchawkowego.
rozwiń zwiń