X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Świątynie wielkiej sztuki czy targowisko (p)różności?

Ostatnia aktualizacja: 15.01.2020 19:29
W audycji zastanawialiśmy się co tak naprawdę kształtuje programowanie instytucji muzycznych w Polsce i jakie czynniki wpływają na filharmoniczne repertuary.
Audio
  • Co słychać w polskich filharmoniach? (O wszystkim z kulturą/Dwójka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Stokkete/Shutterstock

Krytyka artystycznych, estetycznych i gatunkowych wyborów repertuarowych jest dziś zadaniem względnie łatwym. Zresztą zarzuty pod adresem dyrektorów artystycznych nie są niczym nowym, bo jeszcze 10 czy 15 lat temu wytykano instytucjom muzycznym pozostawanie w zaklętym kręgu repertuarowego banału i brak oferty dla nowej publiczności.

Ale czy dziś do końca uwzględniamy uwarunkowania, jakim muszą sprostać dyrektorzy i menedżerowie sal koncertowych, układający repertuar sezonu? Czy wszystkie filharmonie należy mierzyć tą samą miarą i stawiać jednakowe oczekiwania? Z drugiej strony, gdy pada najprostsza i najbardziej oczywista odpowiedź na wszelkie wątpliwości: "pieniądze" – wtedy okazuje się, że nie jest ona ani wyczerpująca, ani jednoznaczna.

O tym, co i dlaczego słychać w polskich filharmoniach mówili w audycji: Wojciech Nentwig - dyrektor Filharmonii Poznańskiej, Krzysztof Stefański z "Ruchu Muzycznego" oraz Mariusz Wróbel - dyrektor Cavatina Hall w Bielsku-Białej.

***

Tytuł audycji: O wszystkim z kulturą

Prowadził: Andrzej Sułek

Data emisji: 15.01.2020

Godzina emisji: 17.30

pg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Ewolucja, nie rewolucja. Filharmonię Podlaską czekają zmiany

Ostatnia aktualizacja: 13.08.2019 17:02
- Potrzebujemy zmian, ale nie jestem zwolenniczką gwałtownych rewolt, szczególnie w sztuce. Wierzę w ewolucję, czyli w budowanie. Nie cierpię nadmiernych szaleństw, jestem zwolenniczką stabilnego wzrostu - mówiła w Dwójce prof. Ewa Iżykowska.
rozwiń zwiń