X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Print Control". Książka to dzieło zespołowe

Ostatnia aktualizacja: 19.02.2015 18:00
– W trzecim numerze rocznika skupiliśmy się na roli współpracy w procesie projektowania graficznego – mówiła Magdalena Heliasz, redaktorka pisma "Print Control".
Audio
  • O trzecim numerze rocznika "Print Control" opowiadają Magdalena Heliasz i Jacek Majewski (Kwadrans bez muzyki/Dwójka)
Projekt identyfikacji Festiwalu Przemiany 2013, który powstał przy użyciu technologii Leap Motion
Projekt identyfikacji Festiwalu Przemiany 2013, który powstał przy użyciu technologii Leap MotionFoto: studio graficzne "Super Super"

– Odbiorca zwykle nie myśli o projektancie, który jest trochę schowany za produktem – zauważyła Magdalena Heliasz. Tymczasem projektant to nie jedyna osoba, od której zależy kształt gotowej książki lub plakatu.

– Na drodze do ich powstania trzeba współpracować ze specjalistami, technologami, a nawet autorami – powiedziała redaktorka. – Niejednokrotnie projektanci muszą z nimi walczyć – dodała.

***

Tytuł audycji: Kwadrans bez muzyki
Przygotował:
Jakub Kukla
Gość: Magdalena Heliasz (redaktorka rocznika "Print Control"), Jacek Majewski (studio "Super Super")
Data emisji:
19.02.2015
Godzina emisji: 15.00

mc/mm

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Lech Majewski: polskie plakaty są czytelne na całym świecie

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2015 11:00
– Ze względów historycznych nasz plakat posługuje się aluzją i metaforą. Okazuje się, że są one zrozumiałe nie tylko dla Polaków – mówił plakacista Lech Majewski.
rozwiń zwiń