X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Rzeźby Henry’ego Moore’a. Między sztuką i naturą

Ostatnia aktualizacja: 02.07.2018 16:17
W "Poranku Dwójki" porozmawiamy o wystawie jednego z najwybitniejszych rzeźbiarzy XX wieku, którą do 9 września można oglądać w Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku.
rzeźba Henryego Moora
rzeźba Henry'ego MooraFoto: materiały prasowe Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku

O twórczości Henry’ego Moore’a, którego znakiem rozpoznawalnym jest organiczna, opływowa forma dzieł usytuowanych w krajobrazie, opowie jedna z kuratorek wystawy Eulalia Domanowska. Na rozmowę tą zapraszamy tuż po godz. 8.10.

Ponadto w audycji:

  • o godz. 7.50 - porozmawiamy o oomyśle utworzenia skansenu w stolicy Małopolski. Na terenie dawnych podkrakowskich wsi pozostało najwyżej 10 domów z XIX i początku XX wieku, które nadawałyby się do przeniesienia do muzeum na wolnym powietrzu
  •  o godz. 8.02 - swoją rekomendacją kulturalną podzieli się reżyser Piotr Cieplak
  • o godz. 8.50 - zapowiemy sezon festiwalowy w uzdrowiskach
  • o godz. 9.20 - porozmawiamy o Landart Festiwal- festiwal sztuk wizualnych, który odbędzie się w dniach 4-14 lipca w okolicach Janowa Podlaskiego
  • o godz. 9.40 - porozmawiamy o najciekawszych wystawach w Berlinie
  • o godz. 9.45 - połączymy się z Wilnem, by porozmawiać o rozpoczynajacym się tam Święcie pieśni"
  • o godz. 9.50 zapraszamy na językowy felieton Bartka Chacińskiego 

Naszą "Płytą Tygodnia" jest album Warner Classics, na którym Piotr Anderszewski gra Koncerty fortepianowe Mozarta.

W audycji też będzie można wygrać książki w ramach konkursu "Pocztówki z wakacji".

***

Na "Poranek Dwójki" we wtorek (3.07) w godz. 7.00-10.00 zaprasza Paweł Siwek.

bch

Zobacz więcej na temat: rzeźba
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Stanisław Zagajewski. Michał Anioł z Włocławka

Ostatnia aktualizacja: 19.02.2018 17:00
- Porównywał się do włoskiego twórcy, znał jego życiorys na wylot i wielokrotnie przystępował do rzeźbienia Piety - mówiła o twórczości jednego z najbardziej znanych polskich artystów z kręgu art brut Krystyna Kotula, kustoszka z włocławskiego Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Zły czas dla rzeźby, sztuki zbyt kosztownej"

Ostatnia aktualizacja: 20.05.2018 16:48
- Drogi rozwoju XIX-wiecznej rzeźby biegły zupełnie inaczej, niż malarstwa i była sztuką upośledzona na wiele sposobów. Brak państwowego mecenatu i bogatych fundatorów odbijał się na niej, bo jest sztuką kosztowną – mówiła w Dwójce prof. Maria Poprzęcka.
rozwiń zwiń