X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Kopciuszek Rossiniego to nie bajka Disneya"

Ostatnia aktualizacja: 27.04.2017 11:00
- Nie ma w tym utworze ani dyni zamieniającej się w karocę, ani szklanego pantofelka. Gdy przeczytałam libretto po raz pierwszy byłam rozczarowana – powiedziała Irina Brook, brytyjska reżyserka spektaklu inspirowanego dziełem włoskiego kompozytora. Premiera 28 kwietnia w Operze Wrocławskiej.
Audio
  • Reportaż z prób do opery "Kopciuszek"w Operze Wrocławskiej (Spotkania po zmroku/Dwójka)
Zdjęcie  z prób przed premierą spektaklu Kopciuszek w Operze Wrocławskiej, 26.04.2017
Zdjęcie z prób przed premierą spektaklu "Kopciuszek" w Operze Wrocławskiej, 26.04.2017Foto: Dzięki uprzejmości Opery Wrocławskiej

- Szybko jednak przekonałam się, że to idealna wersja do przedstawiania na scenie – pozwala się skupić na samej historii, która i tak jest magiczna. Zależało mi także na tym, by nasz spektakl był mniej baśniowy, a bardziej hollywoodzki i współczesny. Podobne historie, jak ta w "Kopciuszku", dzieją się przecież w popularnych serialach i reality shows, gdzie biedni zajmują miejsce bogatych i uczą się żyć w zupełnie nowej rzeczywistości, gdzie każdy kogoś udaje. "Kopciuszek" mówi właśnie o tym, jak to jest żyć przez chwilę życiem kogoś innego - dodała Irina Brook.

W nagraniu reportażu z prób do przedstawienia posłuchamy również rozmowy z pozostałymi artystami zaangażowanymi w realizację opery: scenarzystką Noelle Ginefri, tancerzem i choreografem Martinem Buczko oraz dyrygentem Matteo Pagliarim.

***

Tytuł audycji: Spotkania po zmroku

Przygotowała: Monika Zając

Goście: Irina Brook (reżyserka), Noelle Ginefri (scenarzystka), Martin Buczko (tancerz, choreograf) i Matteo Pagliari (dyrygent)

Data emisji: 26.04.2017

Godzina emisji: 21.30

mz/bch



Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Ottavio Dantone: oratorium to namiastka opery

Ostatnia aktualizacja: 17.04.2017 10:00
- To gatunek, który zastępował operę w sytuacjach, gdy zakazane było wykonywanie dzieł scenicznych. Po takie właśnie rozwiązanie sięgnął Haendel, pisząc "La Resurrezione" – powiedział włoski dyrygent, który wraz z Academią Bizantina wykonał ten utwór podczas finału Actus Humanus Resurrectio. 
rozwiń zwiń