X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Makbet" Giuseppe Verdiego z Fabio Biondim

Ostatnia aktualizacja: 25.02.2019 14:07
Co zrobił z szekspirowską operą Verdiego, a dokładnie z pierwszą florencką wersją z 1847 r., Biondi na płytach Glossy? O tym mówił w Dwójce Wiktor A. Bregy.
Audio
  • Wiktor A. Bregy o operze Verdiego "Makbet" w interpretacji Fabio Bondiego, Aleksander Laskowski o nowej interpretacji "Stabat Mater" Rossiniego, Piotr Kamiński o legendarnych nagraniach Wandy Wiłkomirskiej oraz Piotr Sałajczyk o debiutanckim albumie Wajnberg Trio (Płytomania/Dwójka)
Verdi: Macbeth. Europa Galante, Fabio Biondi. Okładka płyty
Verdi: Macbeth. Europa Galante, Fabio Biondi. Okładka płyty Foto: mat. prom.

W audycji także: Aleksander Laskowski o nowej interpretacji "Stabat Mater" Rossiniego (Howard Arman, Sony Classical), Piotr Kamiński o legendarnych nagraniach Wandy Wiłkomirskiej (Connoisseur Society) oraz pianista Piotr Sałajczyk o debiutanckim albumie Wajnberg Trio (CD Accord).

***

Tytuł audycji: Płytomania

Prowadził: Jacek Hawryluk

Data emisji: 24.02.2019 

Godzina emisji: 17.00

jp/pg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Gerhaher śpiewa Schumanna

Ostatnia aktualizacja: 27.01.2019 18:14
W audycji opowiemy m.in. o nowej płycie jednego z naszych ulubionych śpiewaków - Christiana Gerhahera.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Sequentia na tropach Boecjusza

Ostatnia aktualizacja: 03.02.2019 15:24
Benjamin Bagby i zespół Sequentia na płycie "Boethius. Songs of Consolation. Metra from 11th-century Canterbury" (Glossa) tropią rzymskiego filozofa i tłumacza Arystotelesa.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Bartoli czy Genaux?

Ostatnia aktualizacja: 11.02.2019 14:05
Vivaldi - świecki czy kościelny? Sacrum czy profanum? Arie z oper czy dostojne motety? A może wszystko na raz? O nowych płytach Cecilii Bartoli (Decca) i Viviki Genaux (Sony) opowiedział Aleksander Laskowski.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Brahms + Brahms

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2019 12:22
Nagranie dwóch koncertów fortepianowych Johannesa Brahmsa to dla pianisty prawdziwe wyzwanie. Adam Laloum zarejestrował oba, Nelson Goerner zaś sięgnął wyłącznie po Drugi.
rozwiń zwiń