X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Rany, Rana!

Ostatnia aktualizacja: 26.01.2020 21:09
Włoska pianistka, Beatrice Rana, na swojej nowej płycie wykonuje kompozycje Maurycego Ravela (Miroirs, La valse) oraz Igora Strawińskiego (fragmenty Ognistego ptaka i Pietruszki). Wszystko wskazuje na to, że to lektura obowiązkowa.
Audio
  • Nowa płyta Beatrice Rany, pieśni Schumanna w nowych interpretacjach, kwartety Panufnika, Moniuszki i Pendereckiego z Messages Quartet oraz Koncerty z op. 6 J. F. Haendla z Arte dei Suonatori (Płytomania/Dwójka)
Okładka płyty
Okładka płytyFoto: Mat. prasowe

Podobnie jak pieśni Roberta Schumanna w interpretacjach Christiana Gerhahera, Camilli Tilling i Gerolda Hubera (Myrthen), kwartety Panufnika, Moniuszki i Pendereckiego z Messages Quartet oraz Koncerty z op. 6 Jerzego Fryderyka Haendla z Arte dei Suonatori ("Złota Setka").

***

Tytuł audycji: Płytomania

Prowadził: Jacek Hawryluk

Data emisji: 26.01.2020

Godzina emisji: 17.00

am/pg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Lawrence Foster: tej jednej rzeczy Schumann nie potrafił

Ostatnia aktualizacja: 18.01.2020 14:49
- Choć bardzo się starał, fragmenty o heroicznym charakterze zawsze brzmią u niego sztucznie. Tak jak w słynnym fragmencie poprzedzającym finał IV Symfonii – przecież to brzmi tak, jakby zagrać "Zemstę nietoperza" tuż po "Zmierzchu bogów"! - mówił w Dwójce dyrygent, który w styczniu br. dwukrotnie poprowadził Narodową Orkiestrę Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach. W obu koncertach, w którym z NOSPR wystąpiła Plamena Mangova, można było usłyszeć dzieła Schumanna i Liszta.
rozwiń zwiń