Polskie Radio
Section05
handel

Biedronka królową reklamy w TV. Za nią Lidl i Allegro.To już walka o świątecznego klienta

Według danych firmy Nielsen za okres 27 października - 2 listopada, sieć Biedronka wydała na reklamę telewizyjną aż 12 771 140 zł. Sieć Lidl, która również znalazła się w gronie TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi, przeznaczyła na ten cel o 5,5 mln zł mniej - 7 236 960 zł. W zestawieniu znalazło się również Allegro - 5 757 815 zł.
Zobacz więcej na temat:  biedronka handel reklama telewizja

Koszyk cen: Supermarkety szukają swojego miejsca między dyskontami a hipermarketami

Jak twierdzą eksperci rynku handlowego supermarkety szukają swojej tożsamości, starając się przyciągnąć klientów z hipermarketów i dyskontów. To oznacza, że muszą walczyć z jednej strony szerokością oferty a z drugiej cenami. Jak pokazują najnowsze badania Koszyka cen dlahandlu.pl w kategorii cen supermarketom udało się zbliżyć swoją politykę cenową do dyskontów.
Zobacz więcej na temat:  handel żywność