X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Wykreuj markę, czyli jak zarabiać na modzie

Ostatnia aktualizacja: 18.12.2015 13:20
Olka Kaźmierczak to dziewczyna, która planuje rewolucję w polskim świecie mody. Chce uczyć projektantów, jak budować i promować marki, by osiągnąć sukces na rynku.
Audio
  • Olka Kaźmierczak o akademii PR-u modowego (Dzień Kobiet/Czwórka)
Moda to dziedzina na styku sztuki i biznesu
Moda to dziedzina na styku sztuki i biznesuFoto: Pixabay (Domena publiczna)

Autorka pierwszego w Polsce bloga o komunikacji mody "Fashion PR Girl" założyła akademię PR-u modowego. - Udajemy studia podyplomowe. Prognozujemy trendy, osadzamy je w kontekście ekonomiczno-marketingowym, to wszystko ma za zadanie budować marki, które się nie starzeją i nie tracą terminu ważności po jednym sezonie - mówi Olka Kaźmierczak.

Do akademii wstąpili już projektantka domków dla lalek, która wcześniej pracowała dla Chanel, początkujący projektant mody i absolwent studiów związanych z komunikacją, który chce rozwijać swoje kompetencje.

Olka opowiada, jak będą wyglądały zajęcia w akademii i jakie sławy będą je prowadzić i ocenia kondycję polskiego rynku mody.

***

Tytuł audycji: Dzień Kobiet

Prowadzą: Katarzyna Dydo, Karina Terzoni

Gość: Olka Kaźmierczak (założycielka akademii PR-u modowego, blogerka)

Data emisji: 18.12.2015

Godzina emisji: 7.30

mg/kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Styl vintage bierze się z tęsknoty

Ostatnia aktualizacja: 20.11.2015 12:30
Zagorzałe fanki stylu retro nie zadowalają się stylizowanymi ubraniami z sieciówek i w szafach babć oraz na internetowych aukcjach poszukują starych rzeczy z duszą.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Katarzyna Zielińska: moda ma sens, kiedy daje się jej drugie życie

Ostatnia aktualizacja: 20.11.2015 14:00
Znana aktora, która uchodzi za ikonę mody, nie wstydzi się zakupów w second-handach. - Dla moich znajomych w Nowym Jorku chodzenie po komisach to frajda. Zwłaszcza, jeśli uda się upolować coś fajnego, czego nikt nie ma - mówi Katarzyna Zielińska.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Wykreuj siebie i osiągnij sukces!

Ostatnia aktualizacja: 11.12.2015 15:00
Strój, makijaż i fryzura mogą wpłynąć na to, że lepiej poczujemy się we własnej skórze, nabierzemy pewności siebie, a nawet - zdobędziemy lepszą pracę.
rozwiń zwiń