X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Czy kalesony staną się hitem mody?

Ostatnia aktualizacja: 28.10.2014 17:00
Kalesony to najbardziej wstydliwa dla mężczyzn część ich garderoby. Zakładają je najczęściej tylko przy najcięższych mrozach i to pod warunkiem, że nikt o tym nie wie. Dwie młode projektantki postanowiły to zmienić!
Audio
  • Czy nowe spojrzenie na kalesony jako rodzaj męskiej garderoby ma szansę się przyjąć w Polsce? (Czwórka/Na bogato)
Czy kalesony staną się hitem mody?
Foto: Glow Images

Według Instytutu Badań Rynkowych przeprowadzonych dla jednego z tygodników 50 proc. panów przyznało, że używa tej bielizny tylko w naprawdę kryzysowych sytuacjach. Nie do końca przejmują się przy tym swoim zdrowiem, komfortem fizycznym, gdyż górę bierze przeświadczenie, że "prawdziwy mężczyzna" nie potrzebuje się dogrzewać kalesonami. Wciąż żywe są też wspomnienia, gdy był to rzeczywiście produkt wykonany zupełnie bez polotu, z niezbyt miłego w dotyku materiału - zwyczajnie brzydki.
Ania Derda i Karolina Skrzypik z Trójmiasta postanowiły to zmienić. W 2013 roku rzuciły pracę w korporacji, żeby szyć kolorowe kalesony. Efektem ich pracy są Kalefixy. - To był tak naprawdę impuls. Przez dłuższy czas myślałyśmy intensywnie, co możemy zacząć robić na własną rękę, żeby zmienić swoje życie. Pewnego dnia Ania stwierdziła, żeby spróbować z kalesonami i... tak jakoś poszło! - przyznała Karolina w audycji "Na bogato".
PRZECZYTAJ: Michał Kędziora: Polacy coraz lepiej radzą sobie z modą

Dziewczyny dostrzegły, że temat męskiej bielizny zimowej to w Polsce nisza, którą można zagospodarować ciekawym pomysłem. Chodziło o przełamanie wstydliwych stereotypów i ukazanie kalesonów w nowym świetle. Kalefixy robią w Polsce przy współpracy rodzimych artystów, komiksiarzy i streetartowców. Ich prace przenoszą na dzianiny. - Robimy to, w co same głęboko wierzymy. Nie sięgamy po sztuczne tkaniny, stawiając na bawełnę. Wszystko jest w pełni nasze, rodzime, od projektów, przez materiały, aż po sposób sprzedaży - przekonywała Ania.
Kalefixy w niczym nie przypominają więc starych, brzydkich kalesonów, które odstraszały już swoim wyglądem. Czy zainteresowanie nimi okazało się wystarczające, by decyzja o odejściu dziewczyn z pracy w korporacji okazała się słuszna? Wysłuchajcie nagrania audycji "Na bogato".
ac/kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Fashion truck, czyli butik mobilny

Ostatnia aktualizacja: 11.10.2014 10:00
Po food truckach przyszła moda na fashion trucki. Teraz oprócz hamburgerów i frytek możemy delektować się modą na kółkach. - Modowe ciężarówki pełnią nie tylko funkcję butików, ale są także miejscem, gdzie można przyjść i pogadać - opowiada blogerka Harel. - W gigantycznej galerii handlowej nie ma mowy o takiej atmosferze. Ani o takim asortymencie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Eko moda - chwilowy trend czy stała tendencja?

Ostatnia aktualizacja: 18.10.2014 14:00
Brytyjska projektantka Suzanne Lee hoduje materiał z zielonej herbaty, drożdży, cukru i garstki bakterii, z których po kilku tygodniach tworzy się organiczna tkanina. Lee "szyje" z niego bluzki, kurtki, kimona, a w zasadzie rzeźbi je, kiedy materiał jest jeszcze mokry i plastyczny. - Projekt jest ciekawy, ale trudno mu wróżyć szansę na wielki sukces - powiedziała Anna Pięta.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Rafał Maślak: na tytuł mistera wpływ ma osobowość

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2014 11:55
Po tym, jak zwyciężył w konkursie Mister Polski 2014, Rafała Maślaka okrzyknięto najprzystojniejszym polskim strażakiem. Ostatnie miesiące to wielki zwrot w życiu skromnego 25-latka z Gorczycy. - Na początku trudno mi było przywyknąć do tego zamieszania wokół mojej osoby, ale teraz już jest ok - powiedział w Czwórce.
rozwiń zwiń