X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak zakochać się w bieganiu? "Najlepiej po swojemu"

Ostatnia aktualizacja: 25.03.2017 12:17
- Jest wielu biegowych ekspertów, którzy mają wiele cennych rad. Tymczasem każdy z nas jest inny. Dla mnie ważne jest, by robić to po swojemu, nawet jeśli popełnia się błędy. Wtedy bieganie będzie sprawiać prawdziwą radość - przekonuje Anna Szczypczyńska, autorka bloga "Panna Anna biega" i książki "Jak zakochać się w bieganiu".
Audio
  • Anna Szczypczyńska - autorka bloga "Panna Anna biega" o tym jak postawić pierwszy krok na biegowej ścieżce (Rozbiegani/Czwórka)
Blogerka Anna Szczypczyńska zebrała własne doświadczenia, podpytała specjalistów i napisała książkę, która może się przydać każdej z nas (na zdjęciu z Kariną Terzoni)
Blogerka Anna Szczypczyńska zebrała własne doświadczenia, podpytała specjalistów i napisała książkę, która może się przydać każdej z nas (na zdjęciu z Kariną Terzoni)Foto: Czwórka

Anna Szczypczyńska Nieregularny tryb życia nie sprzyja planowaniu treningów. Ale nie jest to niewykonalne. Wymaga więcej gimnastyki, ale się opłaca

W książce blogerka omawia kwestie, które są najczęściej poruszane w rozmowach z biegaczami - tymi początkującymi i tymi, którzy stracili motywację. - Książka powstawała z myślą o tych, którzy chcą zacząć przygodę z bieganiem, ale nie wiedzą jak się do tego zabrać. W trakcie pracy okazało się, że piszę dla kobiet - wyjaśnia Anna Szczypczyńska.

W poradniku Panny Anny znajdziemy wskazówki m.in. jak wybrać buty do biegania, co jeść przed treningiem. Nam Anna Szczypczyńska opowiada także, jak dbać o dietę na etacie w korporacji i kiedy trenować, jeśli jest się mamą maluszka.

***

Tytuł audycji: "Rozbiegani"

Prowadzi: Karina Terzoni

Gość: Anna Szczypczyńska (autorka bloga "Panna Anna biega")

Data emisji: 25.03.2016

Godzina emisji: 10.15

kul/ei

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Joanna Jóźwik: w sporcie wyczynowym liczą się szczegóły

Ostatnia aktualizacja: 11.02.2017 11:50
- Biegacz nie samym bieganiem po lesie uzyska wynik. Musi też zwrócić uwagę na to, co je, jak się regeneruje i jak ćwiczy - przekonuje Joanna Jóźwik, brązowa medalistka Mistrzostw Europy w Zurychu w biegu na 800 metrów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Body pump. Trening ze sztangą nie tylko dla siłaczy

Ostatnia aktualizacja: 21.01.2017 13:12
Body Pump to forma treningu, która wykorzystuje w różny sposób ciężary, sztangi i ciało. - W body pump nie ważne jest obciążenie. Chodzi o to, by wykonywać ćwiczenia prawidłowo i - przede wszystkim - w odpowiednim tempie - mówił instruktor body pump Jakub Kopiński.
rozwiń zwiń