X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Praca "na słuchawce" - szansa na karierę czy ślepy zaułek?

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2016 17:53
Praca w call center kojarzy nam się z typowo studenckim zajęciem, tymczasem coraz więcej osób zostaje w niej dłużej, awansuje i osiąga sukcesy.
Audio
  • Wiktor Doktór i Marcin Łukasik, znawcy branży call center, opowiadają o tego rodzaju pracy - szansach i wyzwaniach z nią związanych (Się mówi/Czwórka)
Pracując na słuchawkach można się rozwijać, uczyć, awansować
Pracując "na słuchawkach" można się rozwijać, uczyć, awansowaćFoto: Glow Images/East News

Marcin Łukasik dziś sales manager w firmie UniCall Communication Group Poland, swoja ścieżkę kariery zaczynał od pracy "na słuchawce", po trzech miesiącach awansował na team leadera, następnie wspinał się wyżej. Podkreśla, że już pierwsze stanowisko, które objął w firmie dawało mu duże możliwości - szkolenia, rozwój, szanse na awans zarówno poziomy, jak i pionowy. - Miałem to szczęście, że trafiłem do firmy, która inwestowała w pracowników - mówi w Czwórce.

Wiktor Doktór, prezes Fundacji Pro Progressio zwraca uwagę, że mówiąc o złej sławie call center mówimy o 20 latach tej branży w Polsce, a przez ten czas wiele się zmieniło. - Dziś znajdziemy i czarnego konia, i wybitnych leaderów branży.

Czwórkowi goście podkreślają ewolucję branży call center, w tym także poprawę komfortu pracy, osób zatrudnionych "na słuchawce". Pokazują, jak zmieniły się te firmy i że można w nich zostać na dłużej.

***

Tytuł audycji: Się mówi

Prowadzi: Piotr Firan

Goście: Wiktor Doktór (prezes Fundacji Pro Progressio), Marcin Łukasik (sales manager w firmie UniCall Communication Group Poland)

Data emisji: 31.03.2016

Godzina emisji: 14.00

pj/gs

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Awanse na dobre finanse". Jak działa samopomoc studencka?

Ostatnia aktualizacja: 08.03.2016 10:00
"Awanse na lepsze finanse" to projekt, który ma pomóc zwiększyć szanse żaków na otrzymanie wymarzonej posady.
rozwiń zwiń