X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Przygotują dla Ciebie towar, zanim go zamówisz

Ostatnia aktualizacja: 29.01.2014 18:00
Wygląda na to, że przyszłość już puka do naszych drzwi, a to za sprawą futurystycznego i dość kontrowersyjnego pomysłu Amazona.
Audio
  • Nowy pomysł firmy Amazon (Czwórka/Czwarty wymiar)
Przygotują dla Ciebie towar, zanim go zamówisz
Foto: sxc.hu/public domain

Gigant internetowy opatentował ostatnio system rodem z filmu "Raport Mniejszości". Nie będzie on, co prawda, współpracował z policją i wyłapywał przestępców, jeszcze przed popełnieniem zbrodni. Działał będzie jednak na bardzo podobnej zasadzie, tyle że w sferze sprzedaży produktów.

Amazon chce wysyłać paczki z zamówionymi przez nas rzeczami, jeszcze przed dokonaniem ich zakupu! System wykrywa, że chcemy coś kupić i natychmiast wysyła informację do magazynu. Magazyn pakuje i już paczka jest w drodze.
- Trzeba zaznaczyć, że ten zakup może na nas czekać w jakimś punkcie rozładunkowym, a nie w naszej skrzynce pocztowej - mówi Joanna Sosnowska, portal technologie.gazeta.pl. - Amazon już teraz ma o nas bardzo dużo informacji. Wie, jakie zakupy robiliśmy do tej pory, co nas interesuje i jakich produktów szukaliśmy. Dodatkowo firma ma informacje, gdzie mieszkają jej klienci - wyjaśnia. 
Dzięki temu pomysłowi w znaczącym stopniu skróci się czas dostarczenia towaru do klienta, co przełoży się na lepszy związek z kupującymi oraz pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy.

(pj/mm)

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Chcesz oszczędzać? Sprawdzaj ceny!

Ostatnia aktualizacja: 17.10.2013 14:00
Zwyczaje zakupowe Polaków zmieniają się, co do tego nikt nie ma wątpliwości. Czy na czas kryzysu zrezygnowaliśmy z bycia rozrzutnym, a może po prostu zaczęliśmy kupować z głową.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Fair trade" po polsku. Jako kosument zagłosuj za lepszym światem!

Ostatnia aktualizacja: 11.12.2013 12:00
Świadomy konsument jest dobrze poinformowany, uważny i ostrożny. Oceniając towar bierze pod uwagę nie tylko jego wygląd i cenę, ale uwzględnienia także czynniki społeczne i kulturowe panujące w kraju, w którym dana rzecz została wyprodukowana. Jak blisko nam, Polakom, do tego modelu?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Być, czy mieć - oto jest pytanie

Ostatnia aktualizacja: 03.01.2014 08:00
Młodzi Polacy coraz częściej wolą "być" niż "mieć". - Dopóki jednak nie wyprowadzą się z domu i nie zaczną sami na siebie zarabiać, nie zrozumieją, o czym tak naprawdę mówią - tłumaczy Rafał Glazik, ekonomista.
rozwiń zwiń