X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Chcesz oszczędzać? Sprawdzaj ceny!

Ostatnia aktualizacja: 17.10.2013 14:00
Zwyczaje zakupowe Polaków zmieniają się, co do tego nikt nie ma wątpliwości. Czy na czas kryzysu zrezygnowaliśmy z bycia rozrzutnym, a może po prostu zaczęliśmy kupować z głową.
Audio
  • Oto nowy portret polskiego klienta (Czwórka/Poranek OnLine)
Chcesz oszczędzać? Sprawdzaj ceny
Foto: Glow Images/East News

Z najnowszych badań wyłania się ciekawy portret polskiego klienta: - Chcemy kupować taniej i mądrzej. I, co najważniejsze, zdajemy sobie sprawę, że codzienne zakupy to jest to miejsce w budżecie, w którym sporo można zaoszczędzić - mówi Michał Sikora, pomysłodawca sondażu. - Coraz więcej Polaków porównuje ceny, szuka korzystnych promocji w internecie i zanim podejmie decyzję o zrobieniu zakupów w danym sklepie, dobrze go sprawdza.

W tej sytuacji coś, co jeszcze jakiś czas temu było niezobowiązującym trendem, powoli staje się normą, a my jesteśmy "smart shopperami".

- Ci klienci, którzy kierują się głównie ceną, doskonale znają wartość swojego koszyka - twierdzi rozmówca Eweliny Grygiel. - I to jest pierwsza z zasad smart shoppingu: jeśli chcesz oszczędzać, musisz znać ceny i wiedzieć ile wydajesz. Na szczęście my, Polacy, coraz lepiej sobie z tym radzimy.

kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Zakupy za granicą! A co z gwarancją?

Ostatnia aktualizacja: 22.07.2013 15:38
Na wakacjach za granicą chętnie robimy zakupy. Buty, ubrania czy sprzęt elektroniczny często jest tam tańszy. Przez wakacyjny luz czasem zapominamy o paragonach, a trzeba je mieć w przypadku reklamacji.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polak na zakupach potrzebuje doradcy

Ostatnia aktualizacja: 25.07.2013 11:40
Czym statystyczny Polak kieruje się robiąc zakupy - reklamami, przecenami a może opinią znajomych? Dzięki raportowi "Polacy Rekomendują" znamy już odpowiedź na to pytanie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Nie myl pracoholizmu z pracowitością. Uzależnienie od pracy trzeba leczyć

Ostatnia aktualizacja: 17.10.2013 10:30
Są psychologowie, którzy twierdzą, że żeby zachować w życiu równowagę należy 8 godzin pracować, 8 bawić się i 8 przesypiać. Żyjemy jednak w czasach, kiedy zasada "złotego środka" jest właściwie nie do zastosowania, a badania pokazują, że pracoholizm to już nie przejściowy problem, lecz prawdziwe uzależnienie, które trzeba leczyć.
rozwiń zwiń