SMS zapewnia intymność i skuteczność

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2012 08:00
Krótka wiadomość tekstowa dalej pozostaje jedną z najpopularniejszych form komunikowania się Polaków. W ubiegłym roku wysłaliśmy ponad 52 miliardy SMS-ów.
Audio
  • Marcin Dulnik o wynikach sondy "Komunikacja SMS w Polsce 2012"

Według sondy "Komunikacja SMS w Polsce 2012” odbywającej się pod patronem Czwórki, aż 98% Polaków korzysta z możliwości wysyłania SMS-ów. – Te brakujące 2%, to są ludzie, którzy albo świadomie odrzucają nowe technologie, albo osoby, które zrezygnowały z SMS-ów na rzecz najnowszych form komunikacji – opowiadał w audycji „Czwarty wymiar” Marcin Dulnik, rzecznik Platformy SerwerSMS.pl, autora badań.

Tym co częściowo zastępuje komunikacje SMS-ową, są mobilne komunikatory, jednakże z pewnych względów, póki co nie stanowią one konkurencji dla tradycyjnych SMS-ów. – Przede wszystkim przy wysłaniu wiadomości poprzez portal społeczności owy, istnieje o wiele większe ryzyko, że nie dojdzie ona do adresata – zwracał uwagę gość Kuby Marcinowicza.

Mniejszą popularnością niż spodziewali się autorzy badania cieszą się w Polsce SMS-y typu Premium, poprzez które realizowane są usługi o podwyższonej płatności. – Korzystamy z nich przede wszystkim do wspierania akcji charytatywnych, choć wartość takiej jednorazowej zapomogi rzadko kiedy przekracza 5zł – opowiadał Dulnik.

Więcej na temat wyników sondy "Komunikacja SMS w Polsce 2012".

Zobacz więcej na temat: POLSKA akcja charytatywna Kuba

Czytaj także

Czwórka i Komunikacja SMS w Polsce 2012

Ostatnia aktualizacja: 22.08.2012 18:40
Czwórka objęła patronatem ogólnopolskie badanie konsumenckie "Komunikacja SMS w Polsce 2012" prowadzone przez Platformę SerwerSMS.pl.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polacy kochają komunikować poprzez SMS-y

Ostatnia aktualizacja: 22.08.2012 12:00
- Są badania, które potwierdzają, że ludzie wolą wysłać SMS-a, niż zadzwonić, bo to pozwala zataić im pewne fakty - mówił w Czwórce Marcin Dulnik, rzecznik Platformy SerwerSMS.pl. Od lipca firma ta sprawdza stosunek Polaków do krótkich wiadomości tekstowych.
rozwiń zwiń