X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Łódź Young Fashion. Pewność i pieniądze dla najlepszych projektantów

Ostatnia aktualizacja: 04.10.2018 12:20
- We współczesnym świecie panuje ogromna zmienność w projektowaniu. Wielość trendów i wariantów daje studentom pole do popisu. Ta tendecja pogłębia się z każdą odsłoną Łódź Young Fashion - przekonuje rektor łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych, prof. Jolana Rudzka-Habisiak.
Audio
  • Łódź Fashion Design - co w programie tegorocznego święta mody? (Stacja Kultura/Czwórka)
Pokaz kolekcji Pauli Klaban podczas finału ogólnopolskiego konkursu dla projektantów ubioru Złota Nitka 2017 - Łódź 18.10.2017.
Pokaz kolekcji Pauli Klaban podczas finału ogólnopolskiego konkursu dla projektantów ubioru "Złota Nitka 2017" - Łódź 18.10.2017.Foto: PAP/Grzegorz Michałowski

prof. Jolana Rudzka-Habisiak Łódź Young Fashion nie jest świętem ASP, tylko międzynarodowym wydarzeniem modowym

W tym roku Łódź Young Fashion odbędzie się w dniach od 16 do 20 października. -  Udział w tym przedsięwzięciu daje projektantom pewność siebie, a zwycięzcy wymierną nagrodę w wysokości 30 tysięcy euro - mówi koordynatorka imprezy Magdalena Janus-Hibner i wyjaśnia, jak wygląda tegoroczny program Łódź Young Fashion.

Jednym z najważniejszych punktów dorocznego święta mody jest "Złota Nitka" - najstarszy i najbardziej prestiżowy w Polsce konkurs dla młodych projektantów. - Najlepszy przykładem na to, że "Złota Nitka" to nie tylko statuetka, są laureaci i przy okazji nasi absolwenci, którzy świetnie sobie radzą w świecie mody. Duet Paprocki i Brzozowski, Natalia Jaroszewska, Ilona Majer - oni wszyscy wywodzą się z naszej pracowni - opowiada prof. Jolana Rudzka-Habisiak. 


Od lewej: Magdalena Janus-Hibner, Jolanta Rudzka-Habisiak i Kasia Dydo Od lewej: Magdalena Janus-Hibner, Jolanta Rudzka-Habisiak i Kasia Dydo

Goście Czwórki tłumaczą także, jak rozwija się i komu służy "BRA day" oraz co łączy modę ze studentami łódzkiej politechniki.

***

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Kasia Dydo

Goscie: prof. Jolana Rudzka-Habisiak (rektor Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi), Magdalena Janus-Hibner (koordynatorka Łódź Young Fashion)

Data emisji: 4.10.2018

Godzina emisji: 10.15

kul/pj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Muzycy jak malowani. Po co artystom eyeliner i szminka?

Ostatnia aktualizacja: 02.03.2017 16:00
- Jeden z najbardziej spektakularnych make-upów w historii popkultury miał... mężczyzna. Boy George bardzo mocno malował oczy i usta. To był damski makijaż w męskiej wersji - mówi ekspert mody Anna Puślecka. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Historia mody. Suknia rycerzom niestraszna. A pielucha?

Ostatnia aktualizacja: 29.06.2018 14:39
- W dawnych czasach słowo suknia miało zupełnie inne znaczenie - mówi Tomasz Szumański,  pracownik Działu Oświatowego w Zamku Królewskim w Warszawie. - Nosili je zarówno mężczyźni jak i kobiety. Etymologia sukni bierze się od słowa "sukno", oznaczającego bryt materiału - dodaje. 
rozwiń zwiń