X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Pracodawcy na łowach. Czym kuszą pracowników?

Ostatnia aktualizacja: 03.04.2019 16:00
Employer branding to nie magiczne zaklęcie, tylko zestaw narzędzi, które służą do rekrutacji. - Ich celem jest stworzenie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy - wyjaśnia head hunter Mateusz Wójtowicz.
Audio
  • Na czym polega employer branding i co oznacza dla pracowników? (Pierwsze słyszę/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock.com/Syda Productions

Employer branding zapobiega, a nie leczy. Nie chodzi w nim o łatanie wakatów Mateusz Wójtowicz

W dzisiejszych czasach taka strategia jest obowiązkowa, jeśli firma chce mieć wykwalifikowany personel. - Ostatnio dużą popularnością cieszy się "employee value proposition", czyli unikalna wartość pracodawcy. To pakiet korzyści, które firma ma do zaoferowania pracownikom - wyjaśnia gość Czwórki.   

Jak w praktyce wygląda employer branding? Kim na rynku pracy są kandydaci pasywni i aktywni? Czego od pracodawców oczekują pracownicy? Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy.


Czytaj także
kobieta biznes firma 1200.jpg
Czy masz umiejętności miękkie?

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Gość: Mateusz Wójtowicz (Szef Devire Digital, działu zajmującego się Employer Brandingiem w firmie Devire)

Data emisji: 3.04.2018

Godzina emisji: 8.23

kul/ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Agnieszka Czaplińska: praca marzeń to ta, w której możemy się rozwijać

Ostatnia aktualizacja: 24.01.2019 14:02
Każdy z nas ma różne predyspozycje i talenty. Jak je odkryć i wykorzystać w swoim miejscu pracy? Czy pomoże w tym test kolorów osobowości? 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Obcokrajowcy na rynku pracy. "Nasi" czy "inni"?

Ostatnia aktualizacja: 13.03.2019 12:10
- Kiedy w firmie pracownicy mają problemy z akceptacją cudzoziemców, warto zastosować kilka sprawdzonych sposobów rozwiązywania tego typu problemów. Na przykład zatrudnionych obcokrajowców od razu wprowadzać w życie firmy, znaleźć im opiekunów, którzy pomogą zintegrować się z resztą - opowiada Tomaszem Dudek, dyrektor zarządzający OTTO Work Force.
rozwiń zwiń