Folk i reklama. Jak to robić dobrze?
Ostatnia aktualizacja:
20.08.2025 09:00
Promocja i reklama dla artystów są równie ważne co produkt artystyczny, nad którym pracuję. Wiadomo jednak nie od dziś, że te dwa światy - kreatywny i pragmatyczny, finansowy, nie zawsze łatwo pogodzić... Stąd w najnowszym odcinku "Historii polskiego folku" Wojciech Ossowski wspomina pierwsze kroki w kierunku promocji polskiej muzyki folkowej za granicami naszego kraju.
Edward Okuń - Mazurka de Chopin, 1911Foto: gazette drouot
Woła to oczywiście o nieco luźniejsze, wręcz żartobliwe potraktowanie naszej historii i zwrot ku stereotypom - bo skoro polska muzyka tradycyjna, to w oczach słuchaczy za granicy lata temu - musiał w tym brzmieć Chopin! Czy sytuacja się zmieniła na lepsze? O różnych czasem zabawnych, czasem zasmucających refleksjach związanych z tym tematem - słuchaj w "Historii polskiego folku".
***
Tytuł audycji: Historia polskiego folku
Prowadził: Wojciech Ossowski
Data emisji: 20.08.2025