X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Trans-Fuzja po raz pierwszy

Ostatnia aktualizacja: 25.11.2012 10:00
Agata Zubel, Katarzyna Moś, Cezary Duchnowski, Marcin Masecki, Dj Lenar i Andrzej Bauer w pierwszej odsłonie Trans-Fuzji – cyklu niezwykłych muzycznych spotkań!
Audio
  • Andrzej Bauer o pierwszej odsłonie cyklu Trans-Fuzja
  • Agata Zubel: zaskoczona będzie nie tylko publiczność
Agata Zubel
Agata ZubelFoto: Tomasz Kulak/mat. prasowe

Trans-Fuzja to seria wydarzeń muzycznych, pragnących ożywić dźwiękami i kreatywną energią oddane ponownie do użytku Studio im. Władysława Szpilmana.
Zaproszeni artyści: kompozytorzy, improwizatorzy, wywodzący się z rożnych nurtów muzycy, zrealizują wspólnie serię kameralnych, zróżnicowanych wewnętrznie i bogatych brzmieniowo projektów artystycznych.
Połączy nas pasja poszukiwania nowej ekspresji, nowych wysublimowanych brzmień poprzez niekonwencjonalne użycie technologii.
Tej najnowszej, cyfrowej, ale także poprzez połączenie jej z tradycyjnymi instrumentami i analogowym przetwarzaniem ich brzmienia.
Szybkość i intensywność realizowania muzycznych idei, brzmieniowych i formalnych, będzie czerpać tu energię z intensywnych improwizowanych sesji muzycznych, możliwych dzięki wzajemnej fascynacji i szacunkowi, mimo nierzadko odmiennych stylów uprawiania muzyki i różnych artystycznych kolei losu.
Duch improwizacji, wsparty znajomością artystycznego warsztatu i umiejętnością panowania nad tradycyjnym elektronicznym i cyfrowym instrumentarium, może przynieść nowe i nieoczekiwanie atrakcyjne rezultaty.
To wszystko, mam nadzieję, spełni się dzięki wyjątkowym warunkom do pracy i geniuszowi miejsca naszych spotkań.
Andrzej Bauer, kurator wydarzenia
Pierwszy koncert z cyklu Trans-Fuzja odbył się w niedzielę, 21 października, w Studiu im. Władysława Szpilmana. Był on poświęcony patronowi Studia oraz Witoldowi Lustosławskiemu, który pod pseudonimem Derwid napisał w latach 50. i 60. wiele szlagierów. Piosenki te przedstawimy w nowych opracowaniach – mówił w Dwójce, w rozmowie z Katarzyną Nowak, Andrzej Bauer.

Obok Adama Struga wystąpili znakomici artyści młodego pokolenia: Agata Zubel, Katarzyna Moś, Cezary Duchnowski, Marcin Masecki i DJ Lenar.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Masecki: żongluję muzyką barokową

Ostatnia aktualizacja: 17.05.2012 18:00
- Wycinam z tych sonat najmniejsze fragmenty i nimi żongluję - mówi w Dwójce - Znam utwory Scarlattiego dość dobrze, gram je już kilka lat. Są krótkie, łatwo wchodzą w pamięć, więc czasami dekonstruuję i konstruuję świadomie, a czasami puszczam wodze fantazji, pozwalam, żeby podświadomość też działała.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Marcin Masecki: "To była wielka praca"

Ostatnia aktualizacja: 06.09.2012 23:05
Pianista łączony ze światem awangardy jazzowej wydaje arcydzieło Jana Sebastiana Bacha. Marcin Masecki opowiada o swojej "Sztuce fugi”.
rozwiń zwiń