X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Blogi wyprą profesjonalną krytykę?

Ostatnia aktualizacja: 24.01.2013 15:30
- Pierwsze 200 recenzji to jest szlifowanie warsztatu, kolejne 200 to uświadomienie sobie, dla kogo się pisze – mówił w Dwójce Jarosław Czechowicz, autor bloga "Krytycznym okiem”.
Audio
  • W świecie blogów kulturalnych - dyskusja w Dwójce
Blogi wyprą profesjonalną krytykę?
Foto: sxc.hu/cc

Pisze się co chce, o czym chce i ile chce. To niejedne zalety, które sprawiają, że coraz więcej osób, w tym profesjonalni krytycy, zakłada blogi. O recenzje w tych najpopularniejszych zabiegają profesjonalne wydawnictwa, a także sami artyści.

- Bloger staje się wyznacznikiem gustów, osobą która się orientuje, a dzięki różnym serwisom społecznościowym ich pisanie przestaje być "pogaduszką nad kawą" – mówiła w Dwójce Katarzyna Zaniewska, socjolożka i badaczka kultury 2.0.

Do rosnącego znaczenia blogerów jako recenzentów kultury z ostrożnością podchodzi Wojciech Majcherek, krytyk teatralny. Gość Bartosz Panka wyrażał swoją nieufność co do profesjonalizmu publikowanych w sieci tekstów

- Nie chciałbym, żeby blogi traktowano jako surogat krytyki artystycznej. Krytyka profesjonalna powinna się łączyć z mediami profesjonalnymi. Tu powinna być zależność, że czytelnik ma pełne zaufanie do kompetencji, że to nie jest amatorskie hobby. Jestem zdania, że póki się trzeba walczyć o krytykę artystyczną w mediach tradycyjnych – mówił.

W audycji udział wzięli także Dorota Szwarcman krytyczka muzyczna, autorka bloga "Co w duszy gra", oraz Danuta Awolusi, autorka bloga "Książki zbójeckie".

Audycję poprowadził Bartosz Panek.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Polacy blogują na potęgę. Mamy trzecie mejsce na świecie

Ostatnia aktualizacja: 13.04.2011 00:00
Zgodnie z raportem Komisji Europejskiej zajęliśmy jesteśmy w czołówce krajów pod względem liczby i popularności blogów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Zawód: bloger

Ostatnia aktualizacja: 18.01.2012 18:30
Najlepsze mają setki komentarzy i miliony unikalnych użytkowników. Blogi to coraz popularniejsza forma dzielenia się ze światem swoimi poglądami. I sposób na życie.
rozwiń zwiń