Scenograficzny zawrót głowy

Ostatnia aktualizacja: 26.01.2020 14:00
Od niemal 30 lat w zawodzie, w tym dwie dekady w świecie teatru muzycznego. Od "West Side Story" do "Aidy", czyli o sukcesach, wyzwaniach i planach na przyszłość rozmawialiśmy z Mariuszem Napierałą.
Audio
  • Scenograficzny zawrót głowy (Ten cały musical/Dwójka)
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: Shutterstock/Oleksandr Nagaiets

Program 2 Polskiego Radia odwiedził gość, ale nie zabrakło również musicalowych nowości. Zajrzeliśmy do Teatru Dramatycznego w Warszawie, gdzie już za tydzień odbędzie się premiera "Człowieka z La Manchy" w reżyserii Anny Wieczur-Bluszcz oraz Teatru Muzycznego w Gdyni. Tam od 40 lat pracuje Andrzej Śledź – gwiazda tej sceny, wybitny aktor, który ma w dorobku role w największych musicalowych hitach, z "Jesus Christ Superstar", "Chicago" i "Les Misérables" na czele.

Nie zabrakło również tematów filmowych – przełom roku to czas podsumowań, a więc i rozdania najważniejszych nagród – Złotych Globów i Oscarów. Opowiadaliśmy o nagrodzonych oraz nominowanych – rozdanie złotych statuetek już za dwa tygodnie.

***

Tytuł audycji: Ten cały musical 

Prowadził: Piotr Sobierski

Data emisji: 26.01.2020

Godzina emisji: 13.00

am

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Janusz Stokłosa o musicalu "Metro": robiliśmy coś fantastycznego

Ostatnia aktualizacja: 29.12.2019 12:09
- Wszystko, co się wtedy działo, było dla nas nowością, towarzyszyła temu niepewność. Ale wiedzieliśmy, że robimy coś fantastycznego, nowego, prawdziwego. To była najważniejsza emocja - wspominał w Dwójce Janusz Stokłosa pracę nad słynnym musicalem.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Przygoda na Mariensztacie". Jak polskie kino nabrało radzieckich kolorów

Ostatnia aktualizacja: 25.01.2020 05:50
66 lat temu, 25. stycznia 1954 roku miała miejsce premiera pierwszego pełnometrażowego kolorowego filmu polskiego. "Przygoda na Mariensztacie" w reżyserii Leonarda Buczkowskiego, pomimo pewnego uroku budzącego jeszcze skojarzenia z kinematografią przedwojenną, jest prymitywnym socrealistycznym gniotem. 
rozwiń zwiń