X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Nadciąga kryzys. Nie ma na niego recepty?

Ostatnia aktualizacja: 25.10.2018 14:00
- W historii mamy wiele przykładów tego, że największe inwestycje budowlane przypadały zawsze na zbliżający się kres koniunktury gospodarczej. Nie ma powodów, by tym razem było inaczej - mówił w Dwójce publicysta Hubert Salik.
Audio
  • Jak będzie wyglądał świat po nadciągającym kryzysie? (O wszystkim z kulturą/Dwójka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Pixabay.com/geralt

mężczyzna zmartwienie niepokój 1200x660.jpg
Koniec wszystkiego. Dokąd zmierza historia?

W audycji "O wszystkim z kulturą" rozmawialiśmy o minionych i przyszły kryzysach. Ekonomiści ostrzegają, że wkrótce, po kilku latach przerwy, znów przyjdzie załamanie gospodarki, gdyż źródła globalnego kryzysu sprzed dekady biją w najlepsze. Nowe załamanie gospodarcze wydaje się przesądzone, choć nie sposób przewidzieć kiedy i skąd nadejdzie.

- Kryzys jest w systemie gospodarki rynkowej zjawiskiem cyklicznym, którego immanentną cechą jest bezrobocie i utrata poczucia bezpieczeństwa. Ludzie oczekują od swoich rządów działań, które rozwiążą problem. Wygląda więc na to, że jesteśmy na takim etapie rozwoju systemu kapitalistycznego, na którym od państwa oczekuje się coraz większej interwencji. Jeszcze kilkadziesiąt lat temu było to nie do pomyślenia, a dziś staje się faktem - powiedział prof. Henryk Domański.

Jakie wskaźniki ekonomiczne mogą stanowić system wczesnego ostrzegania przed nadciągającą katastrofą? Czy kryzys gospodarczy może dziś zagrozić systemom demokratycznym? Jak wpłynie na nasze życie i kulturę? O tym w nagraniu audycji.

***

Tytuł audycji: O wszystkim z kulturą 

Prowadzi: Michał Szułdrzyński

Goście: prof. Henryk Domański (socjolog) i Hubert Salik (publicysta "Plusa Minusa")

Data emisji: 25.10.2018

Godzina emisji: 17.30

mko

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Teorie spiskowe dają poczucie bycia "wtajemniczonym"

Ostatnia aktualizacja: 27.09.2018 19:00
- Ulubionym hasłem wyznawców fałszywych teorii naukowych jest slogan "najpierw się z ciebie śmieją, potem się ciebie boją, a na końcu przyznają ci rację" - mówił w Dwójce dr hab. Marcin Napiórkowski z Uniwersytetu Warszawskiego.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Moda. Kres dyktatu supermodelek

Ostatnia aktualizacja: 18.10.2018 10:20
- Prze ostatnie dwadzieścia lat pojęcie piękna i młodości w modzie bardzo się zdegenerowało. Mieliśmy w reklamie i na pokazach defilady szkieletów. To się nareszcie wszystkim znudziło - mówiła w Dwójce Joanna Bojańczyk, dziennikarka i publicystka modowa.
rozwiń zwiń