X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Autobranding, czyli sztuka budowania i sprzedaży wizerunku

Ostatnia aktualizacja: 15.11.2018 13:59
- Nasz internetowy wizerunek jest tyle warty, ile firmy za niego dadzą. Ważne jest to, z kim się współpracuje, ile osób nas śledzi i komentuje to, co robimy i o sobie mówimy. Wszystko to można spieniężyć - mówiła w Dwójce dr Kamila Tuszyńska.
Audio
  • Człowiek jako marka. Autobranding w sieci (O wszystkim z kulturą/Dwójka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock/Pressmaster

narcyz1200.jpg
Najważniejsze być widocznym, czyli współczesny narcyzm

W audycji "O wszystkim z kulturą" rozmawialiśmy o internetowym kreowaniu wizerunku. Cel: zaprezentować się, spodobać, zdobyć fanów. Spreparowany wizerunek można przecież całkiem drogo sprzedać.

- Firmy chcą płacić tym, którzy są popularni w sieci i mają wielu obserwujących. Po to, aby zacząć zarabiać, trzeba więc najpierw zdobyć zainteresowanie. Można to robić mozolnie, krok po kroku zwiększając popularność lub wyskoczyć z czymś, co gwałtownie przykuje uwagę internautów i zacznie krążyć po sieci. Wówczas internetowy profil zdobywa skokowo ogromną popularność - zauważył medioznawca Paweł Wieczorek.

Na tym właśnie polega autobranding. - Znamienne jest, że mówimy o profilu, a nie o człowieku. Jedną z najbardziej popularnych na świecie postaci jest stworzona komputerowo kobieta, mająca nie rzeczywistą, a tylko cyfrową wersję - dodał gość audycji.

Jak wykorzystać możliwości czające się w internecie, by zbudować popularny wizerunek i wzmocnić siłę jego rażenia? O tym w nagraniu audycji.

***

Tytuł audycji: O wszystkim z kulturą 

Prowadzi: Michał Szułdrzyński

Goście: dr Kamila Tuszyńska oraz medioznawca Paweł Wieczorek

Data emisji: 15.11.2018

Godzina emisji: 17.30

mko/jp

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Smartfony w szkole. Zakazać czy zezwalać?

Ostatnia aktualizacja: 06.09.2018 16:50
- Francuski minister edukacji tłumaczył, że wprowadzenie zakazu używania telefonów komórkowych w szkołach przez uczniów pozwoli im lepiej odpoczywać na przerwach i tym samym pomoże w nauce – mówił w Dwójce publicysta Artur Bartkiewicz.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Moda. Kres dyktatu supermodelek

Ostatnia aktualizacja: 18.10.2018 10:20
- Prze ostatnie dwadzieścia lat pojęcie piękna i młodości w modzie bardzo się zdegenerowało. Mieliśmy w reklamie i na pokazach defilady szkieletów. To się nareszcie wszystkim znudziło - mówiła w Dwójce Joanna Bojańczyk, dziennikarka i publicystka modowa.
rozwiń zwiń