X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Captain Beefheart. Muzyka jak talia kart

Ostatnia aktualizacja: 24.05.2018 08:24
Czy dziwaczne kompozycje Captaina Beefhearta można przełożyć na język jazzu i improwizacji?
Audio
  • Twórczość Captaina Beefhearta w interpretacjach muzyków jazzowych i eksperymentalnych (Czas na jazz/Dwójka)
zdj. ilustracyjne
zdj. ilustracyjneFoto: shutterstock.com

Rimbaud1200.jpg
Arthur Rimbaud na jazzowo

Kiedy był w najlepszej formie, Captain Beefheart pisał utwory niepodobne do niczego, co zdarzyło się w muzyce rockowej wcześniej i później. Gary Lucas twierdzi, że granie muzyki Beefhearta przypominało wyrzucanie w powietrze talii kart, fotografowanie ich, a następnie odtwarzanie przez muzyków trajektorii lotu.

Jak twórczość wielkiego ekscentryka interpretują muzycy jazzowi i eksperymentalni? W audycji m.in. Fast 'N' Bulbous, Lisa Mezzacappa, The Ex i inni.

***

Tytuł audycji: Czas na jazz

Prowadzą: Tomasz Gregorczyk i Janusz Jabłoński

Data emisji: 23.05.2018

Godzina emisji: 22.00

mko/pg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Człowiek, który ma na imię Miłość. Pozytywny świat Wadady Leo Smitha

Ostatnia aktualizacja: 10.03.2017 08:28
Wadada Leo Smith to jedna z najbardziej charyzmatycznych osobowości współczesnego jazzu, dlatego poświęcimy mu aż dwie części "Rozmów Improwizowanych". W pierwszym fragmencie przedstawił nam swoje spojrzenie na politykę i... zdradził sposób na wieczną młodość.
rozwiń zwiń