X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Biegasz? Zacznij wzmacniać swój trening!

Ostatnia aktualizacja: 12.04.2015 11:00
- Ciało trzeba przygotować do biegania - przekonuje Weronika Zielińska z magazynu "Bieganie". I podpowiada, które dyscypliny mogą nam w tym pomóc.
Audio
  • Jak poprawić kondycję biegacza? (Czwórka/4 bieg)
Trening biegowy warto wzbogacić innymi dyscyplinami. To nie tylko poprawia kondycję, ale uspokaja głowę
Trening biegowy warto wzbogacić innymi dyscyplinami. To nie tylko poprawia kondycję, ale uspokaja głowęFoto: Glow Images/East News

- Przede wszystkim warto wybrać się na siłownię, żeby wzmocnić swoje mięśnie - mówi. - Wskazana jest także joga, żeby dobrze się porozciągać oraz pilates.

Zaproszone do studia ekspertki nie mają wątpliwości, że bieganie nie powinno nikogo ograniczać. - Dotyczy to zwłaszcza tych osób, które biegają rekreacyjnie - dodają.

W audycji wyjaśniliśmy też, dlaczego przed startem w maratonie nie powinno chodzić się na basen ani uprawiać sportów zespołowych oraz co wspólnego ma pilates z baletem.

***

Tytuł audycji: 4 bieg

Prowadzenie: Piotr Galus

Goście: Weronika Zielińska (magazyn "Bieganie"), Jasmin Wachowiak (instruktorka pilatesu)

Data emisji: 11.4.2015

Godzina emisji: 16.00

kul/tj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Night Runners - biegnąc w ciemnościach

Ostatnia aktualizacja: 03.02.2015 08:40
- Nasze spotkania są otwarte dla wszystkich, nawet dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z bieganiem - mówi ekipa Night Runners. - U nas nikt nie biega sam!
rozwiń zwiń

Czytaj także

Obozy biegowe nauczą cię jak dobrze biegać!

Ostatnia aktualizacja: 03.03.2015 09:30
Podnoszą kwalifikacje i sprawiają, że bieganie staje się prawdziwą przyjemnością. - Na obozie biegowym nie pracuje się nad formą, tylko uczy się jak czerpać z tego frajdę - przekonuje trener Kuba Wiśniewski.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Street workout - sport dla każdego

Ostatnia aktualizacja: 21.03.2015 08:00
- Siłownie na świeżym powietrzu to idealne rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią ćwiczyć w czterech ścianach - przekonują członkowie Ghetto Workout Poland.
rozwiń zwiń