X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Bieganie zimą. "To nie koniec, ale początek sezonu"

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2018 17:29
- W grudniu zaczynamy już przygotowania do sezonu wiosennego. Potrzebujemy kilku miesięcy regularnego biegania, by móc zrealizować cele, które teraz sobie zakładamy - tłumaczył Mateusz Łękawa, bloger, maratończyk, który przebiegł m.in. 150 km w niewiele ponad 34 godziny.
Audio
  • Zimowy trening - kiedy i w jaki sposób zacząć? I dlaczego warto to zrobić? (4. Bieg/Czwórka)
Piotr Galus i Mateusz Łękawa
Piotr Galus i Mateusz ŁękawaFoto: Magdalena Żelazowska/Czwórka

Galus Piotr Smolińska Anna Szlendak Anna 1200.jpg
Jak biegać w minusowych temperaturach?

Jak tłumaczył, zimą nie należy rezygnować ze sportu. - Okres roztrenowania, czyli przerwy w treningach, powinien trwać tylko od dwóch do sześciu tygodni, w zależności od tego, jak męczący był poprzedni sezon. Więc już czas, by wracać do ćwiczeń - tłumaczył gość Piotra Galusa.

Jak podkreślał, najważniejsze jest dokładne rozplanowanie okresu przygotowawczego i wybranie wiosennej imprezy docelowej, do której będziemy trenować. - Jeśli jesteśmy początkujący, zacznijmy od biegów w okolicy naszego miejsca zamieszkania, by nie spędzać dużo czasu w podróży - mówił ekspert. - Bardziej zaawansowanym polecam maratony w Warszawie i Krakowie, bo to największe wiosenne imprezy w naszym kraju, ale także m.in. maraton w Berlinie. Łatwiej biegnie się, gdy mamy wokół siebie wielu innych biegaczy - dodał.

Jak zacząć wracać do formy po okresie jesienno-zimowego roztrenowania i jaką rolę w przygotowaniu do wiosny odgrywa trening na siłowni? O tym, ale także m.in. o pierwszych profesjonalnych butach biegowych w życiu Mateusza Łękawy, w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki.

***

Tytuł audycji: 4 bieg

Prowadzi: Piotr Galus

Goście: Mateusz Łękawa (biegacz, autor bloga BlogBiegowy.pl) 

Data emisji: 9.12.2018

Godzina emisji: 10.13

kd/abi

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Jak schudnąć na wiosnę? "Jeść, ćwiczyć i nie powtarzać błędów"

Ostatnia aktualizacja: 08.04.2018 15:00
- Żeby schudnąć trzeba jeść. Regularnie. I ćwiczyć. Najlepiej pod okiem dobrego trenera - przekonują goście "4 biegu". Trenerzy Kasia Bigos i Andrzej Bogdał podpowiadają, jak zadbać o siebie - nie tylko na wiosnę. 
rozwiń zwiń