X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Zmysłowe zakupy to przyszłość?

Ostatnia aktualizacja: 22.12.2014 15:00
Odpowiedni dobór zapachów, muzyki i wystroju to tylko część zabiegów, by klient czuł się dobrze w sklepie. Nadchodzi czas zakupów, które jednocześnie są relaksem.
Audio
  • Specjaliści od marketingu sensorycznego sprawiają, że konsument odczuwa w określonym sklepie komfort i przyjemność (Czwórka/Się mówi)
Odpowiedni dobór kolorów, światła, zapachu i muzyki lecącej w tle może sprawić, że z przyjemnością wrócimy na zakupy
Odpowiedni dobór kolorów, światła, zapachu i muzyki lecącej w tle może sprawić, że z przyjemnością wrócimy na zakupyFoto: Glow Images

Jednym z powodów, dla których liczne grono konsumentów zrezygnowało z chodzenia do galerii handlowych czy marketów na rzecz zakupów w internecie, jest spokój, brak pośpiechu. - Łatwiej nam dokonywać decyzji o zakupie, gdy jest nam ciepło, miło i przyjemnie. Coraz częściej rozumieją to też właściciele sklepów - potwierdziła Aleksandra Potrykus-Wincza, specjalistka ds. marketingu.
Ludzie odpowiedzialni za marketing sensoryczny zajmują się taką aranżacją wnętrza, doborem zapachów i muzyki w tle, żeby klienci czuli się w sklepie dobrze. - Chodzi o komfort i to, by goście odczuwali przyjemność z przebywania w tym miejscu - sprecyzowała ekspertka.
Potrykus-Wincza zdradziła też inne sposoby na przyciągnięcie konsumentów. Przekonywała zarazem, że odwoływanie się do ich zmysłów to proces długofalowy, ale warto się na taką inwestycję zdecydować.
***

Tytuł audycji: Się mówi

Prowadził: Piotr Firan

Gość: Aleksandra Potrykus-Wincza, specjalistka ds. marketingu
Data emisji: 22.12.2014
Godzina emisji: 14.00
ac/kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Internetowe oszustwa, czyli jak dajemy się nabrać w sieci

Ostatnia aktualizacja: 06.11.2014 17:20
Wyimaginowane wakacje Zilli Van Den Born pokazują, jak łatwo nami manipulować w internecie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polska - wielka galeria handlowa

Ostatnia aktualizacja: 14.12.2014 10:00
Polska zajmuje się w ścisłej czołówce krajów z największą powierzchnią handlową. - W marketach reperujemy swoje poczucie wartości - mówi Krzysztof Martyniak.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Coraz bardziej realna miłość wirtualna

Ostatnia aktualizacja: 16.12.2014 15:40
Portale randkowe rosną w siłę z tygodnia na tydzień. Tysiące Polaków wyszło z założenia, że partnera najłatwiej znaleźć w internecie.
rozwiń zwiń