X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"7 metrów pod ziemią". Nieprawda, że w internecie wszystko już było

Ostatnia aktualizacja: 09.07.2018 11:35
- Brakuje nam dziś czasu na sen, ale "7 metrów pod ziemią" to dla nas niesamowita przygoda i turbodoładowanie - mówił Rafał Gębura, współautor internetowego talk-show o tematyce społecznej.  
Audio
  • O projekcie internetowym "7 metrów pod ziemią" opowiada jego współtwórca Rafał Gębura (Tędy po trendy/Czwórka)
Rafał Gębura w studiu
Rafał Gębura w studiuFoto: Mateusz Kulik/Czwórka

Staram się być wiarygodny, nikogo nie udaję. Gdyby moi goście tak naprawdę mnie nie interesowali, ludzie nie chcieliby tego oglądać. Robię więc to, na czym się znam i w czym jestem autentyczny Rafał Gębura

Dwie osoby siedzą obok siebie i rozmawiają. O wszystkim. W ten sposób internetowy talk-show o tematyce społecznej "7 metrów pod ziemią" podbija sieć. - Kiedy zaczynaliśmy, ludzie mówili, że jest za późno, że wszystko w internecie już było i nie mamy szans się przebić. Jednak mieliśmy swoje nadzieje i wyobrażenia - wspominał Rafał Gębura. - Myślałem wówczas, że gdy uda się zebrać 10 tys. wyświetleń to "nie będzie kichy". Dziś mamy ich dużo więcej.

Czy zakładanie swojego kanału w sieci to z perspektywy dziennikarza "ucieczka" od tradycyjnych mediów? Jak powstawał kanał "7 metrów pod ziemią" i jakie plany na rozwój ma Rafał Gębura? O tym w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki.

***

Tytuł audycji: Tędy po trendy

Prowadzący: Mateusz Kulik

Gość: Rafał Gębura (wieloletni dziennikarz radiowy, telewizyjny, współautor kanału "7 metrów pod ziemią")

Data emisji: 8.07.2018

Godzina emisji:10.07

kd/ml

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Kuba Klawiter: internet daje mi pełną wolność

Ostatnia aktualizacja: 10.04.2017 13:09
Jak przyznał, internet to jego drugi dom. - Świetnie czuję się w sieci. To miejsce, w którym zacząłem tworzyć, bo szukałem alternatywy dla telewizji - wspominał Kuba Klawiter w Czwórce.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Reżyser życia", czyli eksperymenty społeczne w sieci

Ostatnia aktualizacja: 01.10.2017 15:00
- Jest kilku youtuberów, którzy robią eksperymenty społeczne w formie pranków, a ja podchodzę do tego tematu na poważnie. Interesuje się psychologią. Filmiki, które robię, traktuję jak formę badania - opowiada Daniel Rusin z kanału "Reżyser życia". 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Finansowanie twórców na YouTube. O co w tym chodzi?

Ostatnia aktualizacja: 31.01.2018 12:35
Kilkanaście dni temu w polskiej wersji serwisu YouTube pojawiła się nowa opcja. Tajemniczy odnośnik "sponsoruj" oznacza, że polscy vlogerzy od niedawna mogą korzystać z monetyzacji swojej działalności w sieci.
rozwiń zwiń