X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Markę osobistą ma każdy z nas

Ostatnia aktualizacja: 14.09.2018 12:25
- Reputacja to tylko element budujący markę osobistą. Nie można między nimi postawić znaku równości - mówi kulturoznawca dr Karol Jachymek z Uniwersytetu SWPS. - Budując markę osobistą należy być prawdziwym - dodaje. 
Audio
  • Czym jest marka osobista - rozmowa w Czwórce (Strefa Prywatna/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: A Lot Of People/Shutterstock

Budowa silnej marki osobistej to długotrwały i trudny proces. Warto jednak poświęcić mu swój czas, energię i talenty. Marka osobista z czasem zaprocentuje - bezcenną siecią kontaktów, wyższą pozycją zawodową i szacunkiem w branży. - Każdy z nas chce być dobrze widziany. Markę osobistą ma każdy z nas, nie można jej nie mieć - mówi gość Kuby Jamrozka. - Ta marka zależy od nas samych, czy ona jest mocna czy słaba, ale także od tego, jak widzą nas inni - dodaje. 

Dziś tworzenie marki osobistej sprowadza się do publikowania atrakcyjnych zdjęć w mediach społecznościowych, to smutne ale i zrozumiałe Karol Jachymek

Często w mediach społecznościowych budujemy swój wizerunek. - Na ten wizerunek mamy mniejszy lub większy wpływ, to od nas zależy co opublikujemy, kontrolujemy, co pokazujemy - podkreśla ekspert. - Jednak to co widzi inna osoba i jak nas widzi już od nas zależne nie jest - dodaje. 

Pojęcie marki osobistej pojawiło się przez pewne społeczne procesy: popularność mediów społecznościowych, zmianę modelu zatrudnienia, strukturę sukcesu, coachingu, świat sukcesu i zdobywania kolejnych medali. Jak więc budować swoją markę?  Czy warto w nią inwestować?  Co na jej temat mówi nauka i książkowe oraz internetowe poradniki? O tym w rozmowie z audycji "Strefa Prywatna". 

***

Tytuł audycji: Strefa prywatna

Prowadzi: Jakub Jamrozek

Gość: dr Karol Jachymek (kulturoznawca ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS w Warszawie)

Data emisji: 13.09.2018

Godzina emisji: 20.07

pj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Zaburzenia odżywiania - powolna droga do śmierci

Ostatnia aktualizacja: 06.09.2018 11:12
- Zaburzenia odżywiania to nie tylko anoreksja i bulimia - mówi Ewa Galus-Raczyńska, dyrektor Ośrodka Terapeutycznego Alira. - Otyłość, kompulsywne objadanie się, a także szereg mniej spektakularnych chorób, też do nich należą - podkreśla. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Związek na zakręcie. "Kryzys zaczyna się dużo wcześniej"

Ostatnia aktualizacja: 12.09.2018 14:53
- Najlepsze ostrzeżenie o początku końca to to, że ludziom już nie chce się kłócić. To znak, że przyzwyczailiśmy się do samotności w związku. Dopóki polaryzujemy, jest między nami energia, warto się nad tym skupić - mówi Tatiana Mindewicz-Puacz.
rozwiń zwiń