X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak zrobić ciekawe "stories"?

Ostatnia aktualizacja: 27.06.2019 09:12
"Stories" jest obecnie jednym z najbardziej angażujących formatów w social mediach. Jak się za to zabrać i robić to dobrze?
Audio
  • jak robić dobre instastories, by zainteresować odbiorców? (Dajesz radę/Czwórka)
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: happydancing/Shutterstock.com

Social media dają nam dziś mnóstwo możliwości: od filtrów do zdjęć, naklejek, aż po ankiety, pytania. Patrycja Dumin

- Stories to format wideo w Instagramie, który wyświetla się na górze, razem z ikonkami awatarów znajomych. Możemy kliknąć i zobaczyć, co się u nich dzieje. Stories żyją 24 godziny, a potem znikają w przestrzeniach internetu - mówi Małgorzata Dumin.

Mamy możliwość zapisania stories w folderach, ale to właśnie ich ulotność jest główną ideą. - Czasem wrzucamy coś "na szybko", ale nawet w przypadku instastories, które mają ograniczoną żywotnośc, warto przemyśleć taką decyzje. Bo w internecie nic nie ginie, każdy może zrobić screena tego, co wrzuciliśmy i potem ciężko będzie to usunąć – mówiła ekspertka w Czwórce.

Statyczne relacje są dość nużące, mieszajmy więc zdjęcia z wideo. To możliwość zrobienia czegoś artystycznego, a jednoczesnie ciekawego dla naszych odbiorców Patrycja Dumin

Jak można wykorzystać potencjał Instastories w biznesie? Czy można jeszcze nagrać coś, czego nie było? Czym w naszym filmiku możemy zainteresować znajomych? I czy oznaczać ich w naszych publikacjach? O tym w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki. W programie rozmawialiśmy także m.in. z Adamem Świetlickim, naszym człowiekiem od mediów społecznościowych, który opowiadał o tym, jak prowadzony jest profil Czwórki.

***

Tytuł audycji: Dajesz radę

Prowadzi: Marta Hoppe

Gość: Małgorzata Dumin (dyrektor agencji Glow)

Data emisji: 28.06.2019

Godzina emisji: 14.08

kd/mko

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Skandale? Afery? Show-biznes nigdy nie śpi!

Ostatnia aktualizacja: 29.08.2017 13:02
Ile czasu swoim fanom poświęca Edyta Górniak? Czy Ola Kwaśniewska jest w ciąży? Ile centymetrów włosów obcięła Ewa Chodakowska? Oraz o czym w swojej nowej książce pisze Tymon Tymański? O tym wszystkim w Czwórce opowiada Patryk Chilewicz, redaktor naczelny "Vogule Poland".    
rozwiń zwiń

Czytaj także

Media społecznościowe. Ile prawdy o nas jest w internecie?

Ostatnia aktualizacja: 08.11.2018 19:26
"Moje życie jest takie zwyczajne" - można pomyśleć przeglądając zdjęcia publikowane przez innych w mediach społecznościowych. - Bardzo często widać, że takie "doskonałe profile" są naciągane. Problemem jest to, że nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę - tłumaczył Łukasz Głąbicki. 
rozwiń zwiń