X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Sukces według menedżera

Ostatnia aktualizacja: 18.11.2010 18:55
Trwają Mistrzostwa Polski Kadry Menedżerskiej. O umiejętnościach i aspiracjach polskich menedżerów mówiła w Czwórce Monika Masztakowska z Diners Club.
Audio

W Polsce mamy doskonałych menedżerów. Świadczy o tym sposób, w jaki przetrwaliśmy kryzys na rynkach finansowych – cieszy się Monika Masztakowska, PR manager Diners Club Polska, współautorka raportu „Talent Club. Polski menedżer roku 2010”. Na portalu talentclub.pl trwają Mistrzostwa Polski Kadry Menedżerskiej.

– Chcieliśmy sprawdzić, jaki jest polski menedżer, jakie ma kwalifikacje, co jest dla niego synonimem sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym, czy uważa się za człowieka spełnionego i jak sobie wyobraża swój dalszy rozwój – wyjaśnia Monika Masztakowska.

Podstawowa definicja słowa menedżer brzmi: osoba, która zarządza zespołem. Każdy, kto próbował, wie, że to niełatwa sztuka. Jakie walory osobowości sprzyjają sukcesowi w branży menedżerskiej?

– Przebadaliśmy ponad 1,4 tys. menedżerów. Większość postawiła na specyficzne cechy charakteru, pozwalające na zbudowanie solidnego i sprawnie działającego zespołu. A zatem dobrą organizację, umiejętność inspirowania podwładnych do myślenia i działania, pomysły, wytrwałość, empatię i umiejętność przyjmowania krytyki – wylicza gość „Magazynu”.

Z raportu wynika również, że miarą sukcesu zawodowego jest dla polskich menedżerów szacunek i zaufanie ze strony podwładnych i współpracowników – mówi gość Justyny Dżbik. – O sukcesie w życiu prywatnym świadczy dobry samochód, zegarek dobrej marki, dom z basenem – dodaje. Monika Masztakowska zwraca jednak uwagę, że – według ankietowanych – człowiek sukcesu potrafi godzić życie zawodowe z prywatnym.

Choć wśród menedżerów jest mniej więcej tyle samo kobiet, ilu mężczyzn, panie – mimo identycznych kwalifikacji – są mniej zadowolone ze swoich zarobków niż ich koledzy. – O ile kobiety wyżej oceniały efektywność swojej pracy, niżej oceniały swoje wynagrodzenie – podkreśla Monika Masztakowska.

Na platformie Talent Club trwają eliminacje regionalne Mistrzostw Polski Kadry Menedżerskiej. Na uczestników czeka pięć testów. Autorzy 800 najlepszych prac zmierzą się w styczniowym finale. Zwycięzca zdobędzie m. in. miejsce na dowolnych studiach podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego.

Więcej w rozmowie Justyny Dżbik z Moniką Masztakowską. Kliknij w ikonę dźwięku/filmu w ramce po prawej stronie.

ŁSz

Zobacz więcej na temat: POLSKA Justyna Dżbik
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Młodzi twórcy reklamy walczą o "Młode Orły"

Ostatnia aktualizacja: 04.11.2010 14:18
- Reklamy nie tylko sprzedają produkt, ale także kształtują nasze gusta - tłumaczy prezes ogólnopolskiego konkursu reklamy "Złote Orły".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Nie za ciężką pracę nam płacą...

Ostatnia aktualizacja: 05.11.2010 13:43
…ale za pracę w zespole – sugeruje Miłosz Brzeziński, autor książki „Biznes, czyli kupa ludzi”.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Młodzi zawałowcy

Ostatnia aktualizacja: 15.11.2010 11:15
Młodzi ludzie coraz wcześniej zaczynają karierę zawodową, coraz szybciej żyją i coraz częściej chorują na serce.
rozwiń zwiń