X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Kary za retusz zdjęć? "To nie zadziała"

Ostatnia aktualizacja: 13.10.2017 17:50
Francja wprowadziła kary za brak oznaczeń retuszowanych zdjęć i reklam. Czemu ma służyć ten przepis i czy w Polsce może się przyjąć?
Audio
  • O retuszowaniu zdjęć i potrzebie podobania się za wszelką cenę (Czat Czwórki/Czwórka)
Kara za brak oznaczeń o retuszowaniu zdjęć wynosi we Francji 30 proc. budżetu kampanii reklamowej i nie mniej niż 37,5 tys. euro (zdj. ilustracyjne)
Kara za brak oznaczeń o retuszowaniu zdjęć wynosi we Francji 30 proc. budżetu kampanii reklamowej i nie mniej niż 37,5 tys. euro (zdj. ilustracyjne)Foto: Shutterstock/dom. publiczna/Subbotina Anna

Marcin Cejrowski Dziś "beautyfikatory", czyli upiększające filtry, dostępne są za darmo, w każdym typie smartfona. Większość gwiazd korzysta z tych narzędzi

- Według mnie nic to zmieni, bo nawet jeśli przepis jest rewolucyjny, to mocno spóźniony. Mówi się, że to ma być sposób na walkę z rożnymi zaburzeniami, na przykład odżywiania u młodych dziewcząt. Tyle, że dzisiaj dziewczyny nie przeglądają już kolorowych magazynów, tylko portale społecznościowe, takie jak Instagram, gdzie retuszowanie zdjęć jest na porządku dziennym - tłumaczy Marcin Cejrowski, redaktor naczelny "Plejada.pl". Jego zdanie podziela Kamila Kubiak, która pracowała w najlepszych agencjach w Paryżu, Nowym Jorku, Moskwie i w Warszawie. - Dodatkowa kwestia to operacje plastyczne, na które często decydują się gwiazdy. Po ingerencji skalpela zdjęcie nie musi być retuszowane, ale to wcale nie oznacza, że jest naturalne - przekonuje gość Czwórki.   

Czy naturalność ma rację bytu "na salonach"? Jak działa polski show-biznes? I jak wygląda praca na "hali reszuterów"? Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy.

***

Tytuł audycji: Czat Czwórki

Prowadzi: Piotr Firan

Goście: Kamila Kubiak (pracowała w najlepszych agencjach w Paryżu, Nowym Jorku, Moskwie i w Warszawie) i Marcin Cejrowski (redaktor naczelny "Plejada.pl")

Data emisji: 13.10.2017

Godzina emisji: 15.05

kul/ag

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Zmiany w życiu zacznij od... szafy!

Ostatnia aktualizacja: 10.02.2017 12:00
Nowa bluzka, buty i torebka poprawiają humor. Ważne, aby odpowiednio je dobrać. - Ubrania mają być aktualne, mają komunikować, że wiemy, co się dzieje na świecie w sklepach. Ale nie mogą być przebraniem - tłumaczy w Czwórce osobista stylistka Karolina Wieczorek.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Rzemiosło i rękodzieło. Nowy trend czy powrót do tradycji?

Ostatnia aktualizacja: 10.08.2017 18:00
- Stajemy się coraz bardziej estetycznie uwrażliwieni, więc nie ma w tym nic dziwnego, że przybywa ludzi, którzy mają dosyć produkcji taśmowej - przekonuje Marianna Krystew, architektka wnętrz, która odpowiadając na zapotrzebowanie klientów, zajęła się odnawianiem mebli.
rozwiń zwiń