X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Moda i nowe technologie. Zaczynają być od siebie zależne?

Ostatnia aktualizacja: 23.03.2017 12:55
Moda i technologia, czyli #fashiontech - zagadnienia z pozoru bardzo odległe w połączeniu pozwalają kreować trendy,  które następnie wykorzystuje się w innych branżach.
Audio
  • Technologie potrzebują mody, czy to moda potrzebuje technologii? (TOP/Czwórka)
Kasia Gola i Kuba Marcinowicz w Czwórce
Kasia Gola i Kuba Marcinowicz w Czwórce

Kasia Gola To niesamowite, jak nowe technologie wpływają na nasze życie. Gdy za kilka lat znów odwiedzę Czwórkę, nie będę miała już swojego smartfona, a ubrania i gadżety, które go zastąpią. 10 lat temu też przecież było zupełnie inaczej

- Te branże potrzebują się nawzajem. Ale to moda zależna jest od internetu, który jest aktualnie największą branżą na świecie - mówiła Katarzyna Gola. - To od internetu zależy, jak wygląda nasz styl życia i jak będzie on wyglądał za kilka lat. Dlatego to moda "zgłasza się" do internetu choćby w celach sprzedażowych - dodała.

Jak mówiła w Czwórce, jesteśmy właśnie na etapie, gdy "nowe technologie przekonują się, jak poważnym biznesem może być moda". - To nie tylko ubrania i "fejm", a bardzo dużo pracy - mówiła w Czwórce. Kurtki, które ładują telefony, komunikują się ze smartfonami i sterują nimi - jak jeszcze połączyć można modę z nowymi technologiami i technologie z modą? O tym także Kasia Gola mówiła w rozmowie z Kubą Marcinowiczem.

Julia Pietrucha 663.jpg
Julia Pietrucha w świecie nowych technologii

***

Tytuł audycji:  TOP - Trochę Optymizmu Popołudniem 

Prowadzą: Kuba Marcinowicz

Data emisji: 22.03.2017

Godzina emisji: 18.05

kd/jsz

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Smartfon to nowy rodzaj biżuterii

Ostatnia aktualizacja: 16.03.2015 18:15
W ciągu całego dnia sięgamy po smartfon ponad 200 razy. A dzięki kolorowym obudowom i pokrowcom możemy potraktować go jako dodatek do ubioru.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Technologia 360. Przyszłość wideo nie tylko w sieci?

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2016 17:16
Technologia 360 staje się coraz bardziej popularna. Nazywana "filmem sferycznym" polega na tym, że sceną zdjęcia staje się nie tylko to, co przed obiektywem, ale także… wokół niego.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Wysokopłatny sms - jak nie dać się nabrać?

Ostatnia aktualizacja: 05.12.2016 17:03
W audycji "TOP/Trochę Optymizmu Popołudniem" rozmawialiśmy m.in. o tym, jak nie dać się złapać w smsową pułapkę, i nie zapłacić kroci za coś, czego tak naprawdę wcale nie chcieliśmy kupić. Gościem był Marcin Papiński z InfoBip.
rozwiń zwiń