X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Sahara rządzi sztuką. Pustynia buntuje się przeciw Warszawie

Ostatnia aktualizacja: 16.09.2019 10:35
- Do Maroka, do wioski berberyjskiej, pojechałam z pomysłem na zrobienie batiku o Warszawie - zdradza Joanna Nasiłowska. - Jednak krajobraz pustynny jest bardzo silny, pustynia się zbutowała przeciw moim planom - dodaje. 
Audio
  • Joanna Nasiłowska opowiada o swojej sztuce i rezydencji artystycznej w Maroku (Artystyczny Wybieg/Czwórka)
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: poylock19/Shutterstock.com

Zanim Joanna Nasiłowska trafiła do wioski Berberów ukończyła studia z historii sztuki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, dwa lata spędziła na Erasmusie w Salonikach, gdzie na Uniwersytecie Arystotelesa uczęszczała na zajęcia malarstwa. Te doświadczenia spowodowały, że dziś podąża drogą artystyczną, podąża za swą twórczą pasją. 

Czytaj także:

dunas joanna 1200.jpg
Joanna Dunas. Aktorskie doświadczenia w Polsce i w Niemczech

- Pracownia, którą wybrałam na rezydencję artystyczną, mieści się w wiosce berberyjskiej w Maroku, na środku Sahary daleko o asfaltu, sklepu - opowiada gość Kasi Cygler. - Pojechałam tam z pomysłem na pracę, a wyjechałam z czymś innym - dodaje.

Joanna Nasiłowska poddała się miejscu, w którym się znalazła. - Dużo czasu spędzałam otoczona jedynie krajobrazem piasku - wspomina. Gdy artystka zaczęła tworzyć swoją pracę do akcji wkroczyły pustynne termity, to one są odpowiedzialne za kształt prac artystki. Jak artystka z nimi "współpracowała"? Jak powstawały prace z serii "Termity"? Gdzie można je zobaczyć? O tym m.in. w nagraniu z audycji. 

***

Tytuł audycji: Artystyczny wybieg

Prowadzi: Katarzyna Cygler

Gość: Joanna Nasiłowska (artystka sztuk wizualnych, kurator wystaw, historyk sztuki)

Data emisji: 15.09.2019  

Godzina emisji: 15.13

pj/kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Michał Mroczka: artysta powinien być dyktatorem własnej rzeczywistości

Ostatnia aktualizacja: 02.09.2018 15:40
- W dzisiejszych czasach byłbym obłudnikiem, gdybym twierdził, że nie robię sztuki na sprzedaż. Nie jestem mnichem malarstwa, ja się z niego utrzymuję - mówi malarz Michał Mroczka.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Agnieszka Pakuła. Jak polskie malarstwo podbija europejskie rynki?

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2019 11:09
Agnieszka Pakuła, artystka sztuk pięknych, już od czasów studiów intensywnie dba o to, by zaistnieć na tym rynku. To jej się udało. Jak przebiła się przez trudny artystyczny świat?
rozwiń zwiń