Gracze - zgrany team. Bez agresji i narkotyków

Ostatnia aktualizacja: 04.11.2018 13:00
Stereotyp gracza komputerowego chyba dziś zna każdy. Łukasz "JeffreJ" Chmiel, wraz ze swym gościem, postanowili się z nim rozprawić. 
Audio
  • Mateusz "Hax" Ogonowski i Łukasz "JeffreJ" Chmiel rozprawiają się ze stereotypami na temat graczy (Strefa gamingu/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: OHishiapply/Shutterstock

Materiału do audycji gamerom dostarczyło codzienne życie, ale i pomoc internatów z facebookowej grupy "Esportowe Świry". To oni wskazali na wyobrażenie gracza jako nerda. 

- Stereotyp, że gracz jest nerdem, czyli osobą pozbawioną życia poza komputerem, na ogół przeciętną jeśli chodzi o urodę wizualną, często z nadwagą, a wokół niej leżą pudełka od pizzy i puszek po napojach, jest mocno utrwalony - mówią zgodnie gracze w Czwórkowym studio. - To nie jest prawda. W gry grają i chudzi, i grubi - dodaje Mateusz "Hax" Ogonowski. 

Panowie w studiu podkreślają, że profesjonalne organizacje e-sportowe dbają o treningi komputerowe swych zawodników, ale i ich kondycje fizyczną. Często w takich miejscach pracy znajdują się siłownie. - Gracze wykonują pracę biurową, przed komputerem, dlatego w większości odpoczywają aktywnie, biegają, idą na basen, na siłownie - podkreśla gość Czwórki.  

Zarzutów pod adresem graczy jest oczywiście więcej. Stereotypy wskazują na problem z używkami, agresję, aspołeczność. Jak z tymi zarzutami rozprawiają się Mateusz "Hax" Ogonowski i Łukasz "JeffreJ" Chmiel? Jakie procedury stosowane są przez organizacje e-sportowe, by e-sport był bezpieczny? O tym m.in. w nagraniu rozmowy z audycji. 

***

Tytuł audycji: Strefa gamingu

Prowadzi: Łukasz "JeffreJ" Chmiel

Gość: Mateusz "Hax" Ogonowski 

Data emisji: 4.11.2018

Godzina emisji: 12.08

pj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Soul Calibur 6 - dobra alternatywa dla Tekkena?

Ostatnia aktualizacja: 21.10.2018 12:04
- To gra z małym budżetem, ale wykonana z wielkimi ambicjami. To właśnie pozwoliło w niej troszkę namieszać, w pozytywnym sensie - tłumaczył Rafał Kurczyński.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Dziurawe kamasze - test "World War 3"

Ostatnia aktualizacja: 27.10.2018 08:33
"Wojna… Wojna nigdy się nie zmienia". Te słowa doskonale kojarzą fani gier oraz filmów militarnych osadzonych gdzieś w niedalekiej przyszłości. 
rozwiń zwiń