X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nowe Technologie

Oprogramowanie do obsługi sprzedaży telekomunikacji

Ostatnia aktualizacja: 27.12.2012 11:58
Firma hybris zaprezentowała rozwiązanie handlowe, które ma pomóc operatorom telekomunikacyjnym w zwiększeniu sprzedaży telefonów, taryf i zaawansowanych usług zarówno w Internecie, jak i w sklepach stacjonarnych.
Oprogramowanie do obsługi sprzedaży telekomunikacji
Foto: Glow Images/East News

 

Hybris Telco Accelerator jest udostępniane razem z cenionym przez branżę pakietem hybris Commerce Suite i zawiera funkcje ułatwiające operatorom wdrożenie w pełni funkcjonalnych, mobilnych narzędzi dla klientów, które pozwalają zwiększyć średni przychód na użytkownika (ARPU) w ciągu zaledwie trzech-czterech miesięcy.

Rozwiązanie hybris Telco Accelerator obejmuje szeroką gamę funkcji handlowych B2B i B2C, które otrzymały najwyższe oceny od obu największych firm analitycznych z branży IT i zostały sklasyfikowane w czołowej dwójce lub trójce uniwersalnych platform do obsługi sprzedaży na świecie. Teraz narzędzia te dostosowano także do potrzeb firm telekomunikacyjnych. 

Na innych platformach handlowych dopasowanie aplikacji do obsługi sprzedaży detalicznej do potrzeb operatorów telekomunikacyjnych wymaga szeroko zakrojonych i kosztownych modyfikacji. Rozwiązanie hybris Telco Accelerator udostępnia gotowy, elastyczny interfejs sklepu internetowego i wbudowane funkcje stworzone specjalnie z myślą o operatorach. Umożliwia to skrócenie czasu osiągnięcia pierwszych korzyści i znaczne obniżenie całkowitego kosztu posiadania.

Wyjątkowe udoskonalenia platformy hybris Commerce Suite pozwalają firmom telekomunikacyjnym oferować telefony, taryfy i usługi udostępniane w chmurze za pośrednictwem wielu elastycznych, cyklicznych modeli rozliczeniowych.  Dzięki zaawansowanym funkcjom tworzenia pakietów, firmy mogą bez trudu konfigurować złożone zestawy produktów i zróżnicowane rabaty oparte o zdefiniowane reguły, a także  oferować swoim klientom nowoczesne narzędzia do tworzenia własnych pakietów, które prowadzą użytkownika przez cały proces sprzedaży.  Zaawansowane funkcje hybris do zarządzania treścią dotyczącą produktów sprawiają, że obsługa dostępności taryf i zgodności akcesoriów jeszcze nigdy nie była tak prosta.

Korzyści biznesowe użytkownika

  • zwiększenie współczynnika konwersji i opracowanie strategii segmentacji cen — rozwiązanie pozwala zapewnić klientom spersonalizowaną obsługę i oferować im lepiej dostosowane do ich potrzeb urządzenia i taryfy; to coraz ważniejsza strategia, ponieważ nacisk w działalności biznesowej przesuwa się
    z pozyskiwania nowych użytkowników i rozszerzania sieci na zatrzymywanie klientów;
  • stworzenie i uwolnienie nowych możliwości biznesowych nawet na nasyconych rynkach dzięki wbudowanym funkcjom do obsługi wielu lokalizacji, języków i marek;
  • pozyskiwanie klientów biznesowych dzięki szerokiej gamie funkcji B2B, takich jak samodzielne zarządzanie kontem, procesy zaopatrzenia, hierarchia organizacyjna, uprawnienia pracowników, zakupy masowe i narzędzia do raportowania klasy korporacyjnej;
  • prawdziwie wielokanałowa obsługa klientów —  zintegrowany przegląd asortymentu produktów i taryf niezależnie od stosowanego urządzenia oraz bezproblemowa obsługa, w tym możliwość dokonywania zakupów online i odbioru w sklepie oraz szeroki asortyment sklepowy;
  • możliwość zarządzania wszystkimi informacjami o produktach i relacjami za pomocą cenionych narzędzi hybris do zarządzania danymi podstawowymi (MDM) — to niezbędne dla zapewnienia bezproblemowej obsługi klienta za pośrednictwem wielu kanałów.

 



autor: Cezary Tchorek-Helm

Czytaj także

ZTE podwaja sprzedaż smartfonów w 2012

Ostatnia aktualizacja: 18.07.2012 00:00
ZTE - globalny producent i dostawca nowoczesnych rozwiązań dla firm telekomunikacyjnych liczy na ponad dwukrotne polepszenie wyniku sprzedaży smartfonów - z ubiegłorocznych 15 mln do 35 mln dostarczonych w tym roku urządzeń. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Dobre rozwiązania w B2C

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2012 00:00
Najnowszy raport firmy Forrester Research: "The Forrester Wave: B2C Commerce Suites, Q3 2012" uznaje hybris za jednego z liderów rynku zestawów do handlu B2C.
rozwiń zwiń