X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nowe Technologie

7 powodów, dla których warto wybrać komunikację w chmurze

Ostatnia aktualizacja: 26.08.2012 00:00
Chociaż cloud computing jest obecnie topowym tematem w mediach, podstawy tej koncepcji powstały już w 1960 roku. Właściwie pojęcie chmury odnosi się do informatycznego modelu, umożliwiającego wygodny dostęp na żądanie do wspólnej puli zasobów obliczeniowych, umiejscowionych w centrum danych.
7 powodów, dla których warto wybrać komunikację w chmurze
Foto: Glow Images/East News

 

Chmura nie funkcjonuje już tylko w tradycyjnym IT – wkroczyła do obszaru komunikacji. Koncepcja cloud communications nie różni się bardzo od cloud computing. Posiada te same zalety, oferując dostęp na żądanie do aplikacji komunikacyjnych, takich jak transmisja głosu, wideo i Unified Communications.

 

Jest jedna istotna różnica. W przeciwieństwie do wielu tradycyjnych usług cloud computing (takich jak przechowywanie danych), komunikacja w chmurze musi być realizowana w czasie rzeczywistym. Komputery tolerują nieznaczne opóźnienia – ludzie nie. Choć każdy może zaczekać kilka sekund na załadowanie się strony internetowej, to tego rodzaju opóźnienie podczas rozmowy jest niedopuszczalne. Usługodawcy telekomunikacyjni zdają sobie z tego sprawę i są znacznie bardziej wyczuleni na takie zakłócenia niż zwykli dostawcy IT.

 

Oto siedem powodów, dla których warto wybrać biznesowe rozwiązania komunikacyjne w chmurze:

 


  • Chmura jest dostępna zawsze i wszędzie

 

Uniwersalna łączność jest kluczem, a aplikacje dostarczane są do komputera PC, laptopa, tabletu, telefonu stacjonarnego, komórkowego lub smartfonu kiedykolwiek i gdziekolwiek są potrzebne. Oznacza to, że pracownicy mogą połączyć się wybraną przez nich aplikacją komunikacyjną – niezależnie czy to będzie głos, konferencja internetowa czy komunikator – z niemal dowolnego urządzenia, w każdej sieci i w każdym miejscu.

 


  • Otrzymujesz dostęp do technologii korporacyjnej bez względu na wielkość organizacji

 

Cloud communications oferuje mniejszym firmom dostęp do dokładnie tej samej technologii i tych samych aplikacji, z których korzystają największe organizacje. Z jedną jednak różnicą –  przedsiębiorstwo nie włada całym systemem, a więc nie musi zarządzać, utrzymywać, integrować i modernizować całej infrastruktury IT.  Nie musi też ponosić kosztów eksploatacji własnych centrów danych.

 


  • Chmura to wyższy poziom bezpieczeństwa i niezawodności

 

Ponieważ usługi chmury publicznej są konsolidowane i przechowywane w bezpiecznych centrach danych usługodawców, mniejsze i średnie firmy mogą korzystać z na ogół znacznie wyższego poziomu bezpieczeństwa i niezawodności, niż mogłyby zapewnić sobie samodzielnie.

 


  • Płacisz tylko za to, czego używasz

 

Firmy korzystające z usług w chmurze publicznej płacą tylko za to, czego używają, i ani grosza więcej. Rezultatem jest bardziej elastyczne, często bardziej przewidywalne i zawsze bardziej opłacalne środowisko komunikacyjne.

 


  • Ostro tniesz koszty całkowite

 

Redukcja kosztów jest ważnym czynnikiem sukcesu rozwiązań w chmurze. Można uniknąć uciążliwych wyzwań finansowych, czasowych i zasobowych poprzez wyeliminowanie wielu problemów związanych z tradycyjnym wdrożeniem telefonii PABX – od planowania instalacji, przez szkolenia i utrzymanie wsparcia technicznego, aż po regularne aktualizacje czy odzyskiwanie danych po awarii.

 


  • Chmura poprawia wydajność biznesu

 

Poprzez przyjęcie ujednoliconej komunikacji w chmurze pracownicy będą bardziej mobilni, mogąc lepiej i wydajniej współpracować. Lepsza komunikacja zaowocuje szybszym, bardziej świadomym podejmowaniem decyzji. Pracownicy jako zespół będą bardziej dostępni i elastyczni – nawet gdy będą mieli do czynienia z pytaniami zadawanymi poprzez media społecznościowe. Tym samym poprawi się obsługa klienta.

 


  • W przyszłości najważniejsza będzie komunikacja

 

Wraz z rozwijającą się w szybkim tempie technologią, sieć komunikacyjna musi być coraz sprawniejsza i lepiej spełniać rosnące wymagania biznesu, pracowników i klientów. Przeprowadzka do chmury pomoże firmie zyskać większą mobilność, lepszą współpracę społecznościową, bezpieczeństwo i redukcję kosztów. Organizacja nie będzie już bowiem ograniczona przez nieelastyczną i często przestarzałą infrastrukturę IT.

 

 



Czytaj także

SaaS jest bezpieczny i oszczędny

Ostatnia aktualizacja: 21.06.2012 00:00
Chmura obliczeniowa rewolucjonizuje pracę zarówno małych jak i dużych korporacji. Innowacje technologiczne zacierają powoli różnice pomiędzy wyznacznikami rozwoju firmy - możliwościami sprzętowymi, zapleczem technologicznym, a  także w posiadanym i wykorzystywanym oprogramowaniu.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Chmura oszczędza pieniądze  

Ostatnia aktualizacja: 23.08.2012 00:00
Oprócz znanych już dość powszechnie uwarunkowań technicznych chmury obliczeniowej warto spojrzeć na cloud z punktu widzenia małego i średniego przedsiębiorcy. Przedsiębiorca może zatem zdalnie korzystać z oprogramowania wspierającego zarządzanie firmą, wystawiać faktury, przyjmować dostawy i nadzorować magazyn nawet jeśli znajduje się poza biurem. Chmura umożliwia korzystanie z usług świadczonych poprzez profesjonalne i w pełni zabezpieczone centra przetwarzania danych (data center).
rozwiń zwiń