X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Znaki. Najdziwniejsze partytury świata

Ostatnia aktualizacja: 15.01.2016 23:00
O współczesnej partyturze rozmawialiśmy ze śpiewaczką, Barbarą Kingą Majewską i z kompozytorem Wojtkiem Blecharzem.
Audio
  • Barbara Kinga Majewska i Wojciech Blecharz o współczesnych partyturach (Bita godzina/Dwójka)
Znaki. Najdziwniejsze partytury świata
Foto: openDemocracy/flickr/cc by 2.0

Skrzypce w muzyce współczesnej -  jeśli tylko kompozytor zechce – mogą stać się instrumentem perkusyjnym. A elektronika, multimedia? To dopiero była rewolucja! No właśnie: jakim zmianom w ciągu ostatnich dekad podlegała muzyczna sztuka zapisana w partyturze? Jakich używać znaków i czy da się je skodyfikować? A co z rękopisami i kaligrafią - wyrzuciliśmy je ostatecznie do lamusa?

***

Tytuł audycji: Bita godzina

Prowadzenie: Ewa Szczecińska

Goście: Barbara Kinga Majewska (śpiewaczka), Wojciech Blecharz (kompozytor utworów "polimodalnych" )

Data emisji: 15.01.2016

Godzina emisji: 22.30

bch

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Jagoda Szmytka. Kompozytorka tragikomiczna

Ostatnia aktualizacja: 16.10.2015 22:05
Jagoda Szmytka, rocznik 1982. Od najmłodszych lat była ekscentryczką i z czasem bynajmniej nie klasycznieje.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Luigi Nono. Arystokrata, komunista, artysta

Ostatnia aktualizacja: 02.11.2015 10:53
Kompozytor zmarł 25 lat temu. O budzącym kontrowersje znakomitym twórcy rozmawialiśmy w audycji "Bita godzina".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kreidler: muzyka to nie tylko słuchanie dźwięków

Ostatnia aktualizacja: 15.11.2015 11:00
- Na koncercie zawsze przecież widzisz, czujesz zapachy i przede wszystkim myślisz. Interesuje mnie kształtowanie tych "niemuzycznych" elementów - wyjaśniał swoje filozofię niemiecki kompozytor-konceptualista Johannes Kreidler.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Prasqual. Architekt muzycznego chaosu

Ostatnia aktualizacja: 01.12.2015 14:00
Gościem "Bitej godziny" był kompozytor, architekt dźwięku, pianista i dyrygent Tomasz Praszczałek (pseudonim "Prasqual").
rozwiń zwiń

Czytaj także

Czy wszystkie drogi prowadzą do Huddersfield?

Ostatnia aktualizacja: 18.12.2015 12:00
W "Bitej godzinie" spotkaliśmy się z polskimi obserwatorami opiniotwórczego Huddersfield Contemporary Music Festival.
rozwiń zwiń