X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Awangarda w muzyce - niszczycielska siła?

Ostatnia aktualizacja: 17.11.2016 19:19
O postawach awangardystów wobec muzyki przeszłości rozmawialiśmy z badaczką tego problemu - muzykolog dr Ewą Schreiber.
Audio
  • Awangarda w muzyce - niszczycielska siła? (Bariera dźwięku/Dwójka)
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: Basheer Tome/flickr/CC BY-SA 2.0

Krytycy awangardy zarzucają jej, że chce niszczyć wszystko, co znane, sprawdzone, oswojone i dobre. A jednak wielu awangardowych twórców XX i XXI wieku - tych spod znaku rozwoju i postępu - odwołuje się w jakiś sposób do tradycji europejskiej muzyki klasycznej. Wchodzi z nią w dialog i deklaruje emocjonalny stosunek.

O tym w Dwójce opowiadała dr Ewa Schreiber z Uniwersytetu Adama Mickiewicza.

***

Tytuł audycji: Bariera dźwięku

Prowadzi: Adam Suprynowicz

Data emisji: 18.11.2016

Godzina emisji: 22.30

mc/mg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Neoklasycyzm - pochwała rzemiosła?

Ostatnia aktualizacja: 12.06.2016 13:00
Czym właściwie był neoklasycyzm i dlaczego zyskał sobie taką popularność wśród polskich kompozytorów?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Październik 1917: awangarda i socrealizm

Ostatnia aktualizacja: 28.05.2016 12:00
Jak muzyka rosyjska zareagowała na rewolucję bolszewicką? O tym rozmawialiśmy w "Barierze dźwięku".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Peter Maxwell Davies. Awangarda i siła sztuki

Ostatnia aktualizacja: 30.04.2016 13:48
Bohaterem "Bariery dźwięku" był zmarły 14 marca angielski kompozytor, ikona dwudziestowiecznej muzyki na Wyspach Brytyjskich.
rozwiń zwiń