X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Kościół potrzebuje skutecznego PR-u?

Ostatnia aktualizacja: 14.03.2012 16:10
- Kościół potrzebuje dobrej komunikacji – mówi dr Monika Przybysz z Istytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW. – Tak, by przekaz dotarł do wszystkich, którzy tego chcą: wierzących, niewierzących i tych, którzy wierzyli, ale odeszli.
Audio

Zdaniem gościa Czwórki, w tej instytucji niezbędna jest… rewolucja multimedialna. – Jest potrzeba wprowadzenia nowoczesnych technologii i środków przekazu – tłumaczy Przybysz. – Wszystko to, co jest dostępne, czyli środki komunikacji, media, powinno być wykorzystywane.

Choć istota "kościelnego PR-u" nie różni się specjalnie od tego, stosowanego w korporacjach, środki przekazu powinny być nieco inne. Zwłaszcza, że samo określenie "public relations" kojarzy się głównie z polityką, a to nie są dobre konotacje dla Kościoła.

– Politycy tym pojęciem nazwali inną rzeczywistość – tłumaczy dr Przybysz. – To, co robią, to marketing polityczny i kreowanie wizerunku, a sam PR jest po prostu skutecznym zarządzaniem komunikacją. To pojęcie w Polsce nie jest więc właściwie rozumiane.

Dyskusję na temat chrześcijaństwa i public relations zaplanowano na weekend od 16 do 19 marca, podczas 9. Zjazdu Gnieźnieńskiego. Jednym z gości tego wydarzenia będzie także Monika Przybysz. Polskie Radio objęło tę imprezę swoim patronatem.

Posłuchaj całej rozmowy z dr Moniką Przybysz, klikając w ikonkę dźwięku.

(kd)

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Kierunek: Gniezno!

Ostatnia aktualizacja: 10.03.2012 15:00
16 marca rozpocznie się IX Zjazd Gnieźnieński skoncentrowany wokół miejsca i roli chrześcijan w tworzeniu społeczeństwa obywatelskiego Europy. Odbywa się on pod patronatem i z udziałem Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego.
rozwiń zwiń