X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Treningi siłowe na poprawę zdrowia i samopoczucia. Które wybrać?

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2018 17:09
- Choć do niedawna panowała moda głównie na treningi interwałowe, to ludzie coraz częściej zaczynają doceniać to, co dobrze wpływa na ich zdrowie i samopoczucie, np. joga, albo "zdrowy kręgosłup" - mówił Kamil Zieliński, trener w Les Mills.
Audio
  • Trening na poprawę zdrowia i nastroju - wybierz idealny dla siebie (4. bieg/Czwórka)
Joanna Balicka, Kamil Zieliński i Karina Terzoni
Joanna Balicka, Kamil Zieliński i Karina TerzoniFoto: Magdalena Żelazowska/Czwórka

Zacznijmy od zbudowania odpowiedniego nastawienia. Pozytywne myślenie, to pozytywne efekty Joanna Balicka

- Nie ma "pocenia się", ale są efekty, które możemy odczuć w różnych partiach naszego ciała - to przekonuje trenujących do wybierania aktywności, które przynoszą długofalowe korzyści - przekonywał gość Kariny Terzoni.

Zanim jednak trafimy na siłownię potrzebujemy odpowiedniej motywacji. Jak to zrobić? I jak nie stracić zapału po pierwszym treningu?

Odpowiednio dobrany trening to nie tylko rzeźbienie wymarzonej sylwetki. Wpływa także na obniżenie poziomu stresu, lepszy sen i samopoczucie Joanna Balicka

- Kryzysy motywacji zdarzają się każdemu. Tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem i tym, którzy trenują od wielu lat. Nie mamy kontroli nad pogodą, która nie zachęca do codziennej aktywności, ale możemy codziennie budować odpowiednie nastawienie. Zapał nie zmaleje, jeśli trening potraktujemy jako szansę zrobienia czegoś fajnego dla siebie - przekonywała Joanna Balicka, psycholog sportu i trener rozwoju.

Jak wybrać trening dla siebie? Czy warto zgłosić się o pomoc do trenera? Lepiej trenować w grupie czy indywidualnie? O rady dotyczące treningu siłowego pytaliśmy trenerów i psychologa sportu Joannę Balicką i Kamila Zielińskiego. Zapraszamy do wysłuchania nagrania.

***

Tytuł audycji: 4 bieg

Prowadzi: Karina Terzoni

Goście: Joanna Balicka (psycholog sportu i trener rozwoju), Kamil Zieliński (instruktor i trener w Les Mills)

Data emisji: 28.09.2018

Godzina emisji: 15.35

ac/kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Fit-Lovers: małymi krokami szybciej dojdziesz do celu

Ostatnia aktualizacja: 28.10.2017 14:00
- Żeby trening sprawiał przyjemność potrzeba nowych bodźców. Czasami wystarczy włączyć do treningu maszyny, a czasami warto iść na spacer i poćwiczyć na drążkach w plenerze - opowiadają autorzy bloga "Fit-Lovers".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Joanna Budzis: biegaj, będziesz bardziej kreatywny

Ostatnia aktualizacja: 04.08.2018 13:00
Szwedzki psychiatra Anders Hansen postanowił udowodnić, że sport rozrusza nie tylko nasze ciało, ale i mózg. - Jeżeli serce szybciej pompuje krew, to ona szybciej dostaje się do mózgu. Tworzą się nowe naczynia krwionośne, a dzięki nim mogą powstawać nowe komórki nerwowe - wyjaśnia Joanna Budzis, pływaczka i psycholog sportu.  
rozwiń zwiń

Czytaj także

Psycholog sportu: motywacja to siła, która pozwala przekraczać granice

Ostatnia aktualizacja: 22.09.2018 14:54
- Trening mentalny to rozwijanie umiejętności z zakresu psychologii, które mogą być przydatne w sporcie. Pomagamy zawodnikowi w osiągnięciu sukecsu i nauczenia się czerpania radości z uprawianej dyscypliny - mówiła dr Martyna Nowak, psycholog sportu.
rozwiń zwiń