X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Mniskha i Harel o tym, skąd się bierze cena ubrań

Ostatnia aktualizacja: 08.01.2016 10:50
Wchodząc do sklepu i patrząc na metkę, rzadko zdajemy sobie sprawę z tego, ile czynników wpływa na cenę danego produktu.
Audio
  • Ile naprawdę powinny kosztować ubrania i co ma wpływ na wysokość cen na sklepowych półkach? Rozmowa z Harel i Anną Migacz-Lesińską (Dzień Kobiet/Czwórka)
Anna Migacz-Lesińska i Harel, a także Kasia Dydo i Karina Terzoni w studiu Czwórki
Anna Migacz-Lesińska i Harel, a także Kasia Dydo i Karina Terzoni w studiu CzwórkiFoto: Czwórka

Tymczasem, jak tłumaczyły projektantka mody Anna Migacz-Lesińska i blogerka modowa Harel - marże sklepowe w "sieciówkach" są dużo wyższe niż u projektantów, którzy z kolei wyższe mają koszty produkcji. - W dużych sklepach ceny są mocno zawyżone w stosunku do jakości - mówiły ekspertki i tłumaczyły niektóre "tajemnice wyprzedaży". - Ceny ubrań początkowo są zawyżane, by potem klientki miały wrażenie większych obniżek - tłumaczyły w rozmowie z Kasią Dydo i Kariną Terzoni.

Ekspertki i prowadzące zastanawiały się też, dlaczego te same rzeczy we Włoszech kosztują mniej niż w Polsce i z jakiego powodu ceny na stronach internetowych są inne od tych na sklepowych metkach. Opowiadały także o eksperymencie pewnej amerykańskiej firmy, dzieki któremu udowodniono, że dla wielu klientów cena wcale nie jet najważniejszym czynnikiem podczas dokonywania zakupu.

***

Tytuł audycji: Dzień Kobiet

Prowadzą: Katarzyna DydoKarina Terzoni

Goście: Anna Migacz-Lesińska (projektantka mody, twórczyni marki Mniskha), Harel (blogerka modowa)

Data emisji: 8.01.2016

Godzina emisji: 13.00

kd/mg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Macademian Girl: blogowanie otwiera i poszerza horyzonty

Ostatnia aktualizacja: 07.10.2014 13:30
Tamara Gonzalez Perea jest dyplomowaną architektką wnętrz, ale realizuje się w modzie. Jej blog Macademian Girl śledzi prawie 5,5 tysiąca fanów, profil na Facebooku ma blisko 100 tys. polubień. - Znalazłam pomysł na życie i go realizuję - mówi blogerka. - To cudowne uczucie żyć z pasji. Bo choć pracuję, to jednak nie czuje się jakbym była w pracy.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Blogerka Maffashion: autentyczność to klucz to sukcesu

Ostatnia aktualizacja: 07.05.2015 15:00
Twórczyni "Maffashion", uważana jest za jedną z najlepszych blogerek modowych nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Madame Julietta zdradziła w Czwórce, jak zdobyć popularność w sieci.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Ekskluzywny Menel: jeśli chodzi o modę mężczyźni są oporni

Ostatnia aktualizacja: 08.05.2015 17:50
- Podejście mężczyzn do mody zmienia się, ale wciąż zbyt wolno - mówi Kamil Pawelski, bloger modowy znany jako Ekskluzywny Menel. Przekonuje też, że ubiór dopełnia naszą osobowość.
rozwiń zwiń