Ola Gościniak radzi, jak stworzyć własne miejsce w sieci

Ostatnia aktualizacja: 02.09.2018 13:50
- Hasło "jestem interaktywna" wymyśliłam w ciągu kilku godzin. Szybko się ono przyjęło wśród ludzi, którzy też chcą działać w sieci i być on-line - opowiada Ola Gościniak. 
Audio
  • Jak stworzyć stronę, która dobrze wyrazi nas i nasz biznes? (Tędy po trendy/Czwórka)
(zdj. ilustracyjne)
(zdj. ilustracyjne)Foto: Rawpixel.com/Shutterstock.com

Strona WWW powinna być intuicyjna, szybka i dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania Ola Gościniak

Pierwszą stronę internetową, poświęconą jednej z lektur szkolnych Ola Gościniak stworzyła 20 lat temu. - Robiłam to hobbystycznie, po lekcjach i traktowałam jak dobrą zabawę. Nie przypuszczałam, że w przyszłości zajmę się tym na poważnie - wspomina.

Swoje doświadczenia opisała w książce "Bądź online", w której krok po kroku zdradza, jak stać się człowiekiem interaktywnym. - Na start nie potrzebujemy wygórowanego budżetu, stronę możemy zrobić samodzielnie: niskokosztowo, ale dobrze - podkreśla blogerka i podpowiada, jak "wyklikać swoją stronę".

Gość Czwórki opowiada także o specyfice poszczególnych modułów tego wydawnictwa i tłumaczy, kiedy warto założyć własną stronę, a kiedy bloga.

***

Tytuł audycji: Tędy po trendy

Prowadzi: Mateusz Kulik

Gość: Ola Gościniak (blogerka, projektantka stron WWW, autorka książki "Bądź online. Twoja mocna strona, która wyrazi Ciebie i Twój biznes")

Data emisji: 2.09.2018

Godzina emisji: 10.08

kul/bch

Czytaj także

Teen marketing. Jak trafić do cyfrowych tubylców?

Ostatnia aktualizacja: 14.06.2017 11:00
- Definicji Pokolenia Z jest bardzo dużo. Jedne są rocznikowe, które mówią, że to ludzie urodzeni po 1995 lub 99 roku. Ja tę generację rozumiem jako osoby, które urodziły się ze smartfonami - tłumaczy w Czwórce Bartek Sibiga, współautor e-booka "Teen marketing - jak komunikować się z pokoleniem digital natives?".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Youtuberka po godzinach. Koty, komputer i popkultura

Ostatnia aktualizacja: 12.08.2018 10:00
Autorka youtubowego kanału "Catus Geekus", Magda Adamus nagrywa i publikuje krytyczne analizy, coś co chce nazywać "wideoesejami". Czym to się różni od recenzji? O tym opowiadała Mateuszowi Kulikowi.  
rozwiń zwiń