X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Ola Gościniak radzi, jak stworzyć własne miejsce w sieci

Ostatnia aktualizacja: 02.09.2018 13:50
- Hasło "jestem interaktywna" wymyśliłam w ciągu kilku godzin. Szybko się ono przyjęło wśród ludzi, którzy też chcą działać w sieci i być on-line - opowiada Ola Gościniak. 
Audio
  • Jak stworzyć stronę, która dobrze wyrazi nas i nasz biznes? (Tędy po trendy/Czwórka)
(zdj. ilustracyjne)
(zdj. ilustracyjne)Foto: Rawpixel.com/Shutterstock.com

Strona WWW powinna być intuicyjna, szybka i dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania Ola Gościniak

Pierwszą stronę internetową, poświęconą jednej z lektur szkolnych Ola Gościniak stworzyła 20 lat temu. - Robiłam to hobbystycznie, po lekcjach i traktowałam jak dobrą zabawę. Nie przypuszczałam, że w przyszłości zajmę się tym na poważnie - wspomina.

Swoje doświadczenia opisała w książce "Bądź online", w której krok po kroku zdradza, jak stać się człowiekiem interaktywnym. - Na start nie potrzebujemy wygórowanego budżetu, stronę możemy zrobić samodzielnie: niskokosztowo, ale dobrze - podkreśla blogerka i podpowiada, jak "wyklikać swoją stronę".

Gość Czwórki opowiada także o specyfice poszczególnych modułów tego wydawnictwa i tłumaczy, kiedy warto założyć własną stronę, a kiedy bloga.

***

Tytuł audycji: Tędy po trendy

Prowadzi: Mateusz Kulik

Gość: Ola Gościniak (blogerka, projektantka stron WWW, autorka książki "Bądź online. Twoja mocna strona, która wyrazi Ciebie i Twój biznes")

Data emisji: 2.09.2018

Godzina emisji: 10.08

kul/bch

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Teen marketing. Jak trafić do cyfrowych tubylców?

Ostatnia aktualizacja: 14.06.2017 11:00
- Definicji Pokolenia Z jest bardzo dużo. Jedne są rocznikowe, które mówią, że to ludzie urodzeni po 1995 lub 99 roku. Ja tę generację rozumiem jako osoby, które urodziły się ze smartfonami - tłumaczy w Czwórce Bartek Sibiga, współautor e-booka "Teen marketing - jak komunikować się z pokoleniem digital natives?".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Youtuberka po godzinach. Koty, komputer i popkultura

Ostatnia aktualizacja: 12.08.2018 10:00
Autorka youtubowego kanału "Catus Geekus", Magda Adamus nagrywa i publikuje krytyczne analizy, coś co chce nazywać "wideoesejami". Czym to się różni od recenzji? O tym opowiadała Mateuszowi Kulikowi.  
rozwiń zwiń